Revista « Accents francophones », numărul 6, dedicată “Zilei Internaționale a Francofoniei” 20 martie

« Accents francophones » nr. 6/ 2023 cuprinde articole de mare interes pentru profesorii de limba franceză, despre Francofonia viitorului și diversitatea culturală din țările francofone, oportunitatea predării cu Google Classroom, tipuri de activități pentru înțelegerea orală și secvențe didactice, relația, tot mai des întâlnită, profesor-scriitor, precum și provocările din învățământul actual. De asemenea, sunt abordate teme privind emoțiile constructive din procesul de predare-învățare, strategii și metode de predare a limbii franceze, strategii teatrale în învățarea limbii franceze, holocaust, parte sensibilă din istoria evreilor (Proiect Erasmus+ al Liceului Tehnologic „L. Rebreanu” Hida în parteneriat cu compania Procédé Zèbre, Vichy, Franța). Revista mai cuprinde articole care descriu proiecte europene Erasmus+ care vizează valorile fundamentale europene (Școala Gimnazială Buciumi și CNS Zalău), monumente turistice pariziene pe care turistul român nu le poate evita, vizitând această frumoasă capitală europeană și, nu în ultimul rând, poezii în limba română traduse în limba franceză. Apreciem, ca în fiecare număr al revistei, intervenția prietenului nostru francez, stabilit în Zalău, Laurent Boesch, despre ameliorarea ortografiei la ora de limbă franceză.
Luni, 20 martie, în cadrul expoziției „Ziua Internațională a Francofoniei”, realizată cu ajutorul elevilor de la Liceul Pedagogic “Gheorghe Șincai“ Zalău, profesorii din județ, și nu numai, pot răsfoi revista Accents Francophones, promovată și susținută de un grup de profesori de limba franceză.
ARPF – Filiala Sălaj, prof. dr. Cosma Dorin

One Thought to “Revista « Accents francophones », numărul 6, dedicată “Zilei Internaționale a Francofoniei” 20 martie”

  1. […] « Accents francophones » nr. 6/ 2023 cuprinde articole de mare interes pentru profesorii de limba franceză, despre Francofonia viitorului și diversitatea culturală din țările francofone, oportunitatea predării cu Google Classroom, tipuri de activități pentru înțelegerea orală și secvențe didactice, relația, tot mai des întâlnită, profesor-scriitor, precum și provocările din învățământul actual. De asemenea, sunt abordate teme privind emoțiile constructive din procesul de predare-învățare, strategii și metode de predare a limbii franceze, strategii teatrale în învățarea limbii franceze, holocaust, parte sensibilă din istoria evreilor (Proiect Erasmus+ al Liceului Tehnologic „L.… Citeste mai mult […]

Leave a Comment