Zvonoteca

# Iubitori de reclame spânzurate, banere şi afişe scorojite pe toate zidurile, se pot bucura de un nou afişoi, ce a apărut peste noapte pe dealul Doja din municipiu, o reclamă uriaşă la un cunoscut supermarket. Din cele şase poze prezente pe uriaşul panou, una aparţine usturoiului. O căpăţână de usturoi sub care scrie ceva de genul “vrei să mănânci fresh?”. Partea care nu apare în baner este cea cu China, pentru că de acolo provine, aşa cum scrie pe eticheta din magazin, delicioasa plantă – condiment. Faptul că usturoiul chinezesc este o mizerie culinară, total lipsită de gust şi aromă, nu mai e un secret; însă ceea ce mulţi nu ştiu este faptul că acest produs importat masiv din China şi băgat pe gâtul consumatorului român, este una dintre cele mai controversate plante, confirmat fiind, de nenumărate ori, faptul că este produs prin utilizarea de substanţe şi tehnologii horror pentru sănătatea noastră. Adicătelea, la bază, usturoiul ăsta cică e îngrăşat cu kk de cetăţean chinez. Yam, yam yamiiii!!

# Rămânem în zona comercială şi vă reamintim, în caz că aţi uitat, că marii retaileri recurg din nou la faze de rahat, aşa cum de altfel ne-au obişnuit de multe ori. Una din ele este cea cu preţurile – una scrie la raft, alta afli la plată. Fata de la casa de marcat scoate dintr-un loc secret foaia cu explicaţia şi începe să-ţi turuie. În cele din urmă o cheamă pe şefa, pentru că tu nu înţelegi ce îţi explică ea. Vine şefa, toată o spumă şi un fum pe nări, şi se scuză că, da, ai dreptate, e o diferenţă între ce ai văzut tu pe raft şi ceea ce bate casa de marcat dar… “mai avem elevi în practică, ei încurcă lucrurile uneori, ştiţi…”

Alte articole

Leave a Comment