Greselile pe care le poti evita in momentul in care iti schimbi resedinta

Schimbarea propriului camin devine mult mai dificila atunci cand vorbim despre distante lungi, greu de parcurs. De-a lungul intregului proces intervin o sumedenie de erori care vi se pot datora voua insiva, ori companiilor de mutari la care apelati inca de la bun inceput. Pentru cei care nu doresc sa intampine foarte multe dificultati in momentul in care isi schimba resedinta, in plan local, national ori international, noi am pregatit lista celor mai populare greseli, acestea putand fi evitate cu un plus de atentie.

Nu semna un contract cu o firma care doreste toti banii in avans. Desi consideram ca traim intr-o era „evoluata”, nu putine sunt companiile fara identitate care se transforma peste noapte in societati cu o reputatie impecabila, acestea fiind gata sa ofere potentialilor clienti toate sigurantele aferente in vederea semnarii unui contract. Oferind presupuse „facturi”, companiile respective considera ca isi castiga dreptul de a solicita intreaga plata in avans, pentru ca mai apoi sa dispara si cu obiectele proprietarilor. Nu te lasa indus in eroare de o asemenea strategie si in niciun caz nu miza pe efectuarea unei plati integrale in regim cash.

Asigura-te ca iti primesti toate obiectele, piesele de mobilier si echipamentele electrocasnice din vechea locuinta. Nu contestam faptul ca exista numeroase firme de mutari internationale care isi respecta statutul cu greu dobandit, oferind clientilor lor cele mai bune servicii, insa nici nu putem sa nu remarcam faptul ca tot mai multi oameni se lasa ghidati de impulsul de a achita contravaloarea serviciilor inca de la prima descarcare.

Din contra, in momentul respectiv timpul lucreaza in favoarea voastra, iar parafarea hartiilor nu face altceva decat sa elibereze angajatii respectivei firme de responsabilitatea pe care o au asupra obiectelor care va apartin. Asadar, nu semna pentru primirea lor pana nu te asiguri propriu – zis ca acestea au ajuns la destinatie. Nu-i nicio problema daca trebuie sa verficati atent cutiile primite, personalul companiei respective neavand dreptul de a va grabi in vreun fel. Cu toate acestea, pentru a incuraja economisirea timpului incearca de la bun inceput sa numerotezi cutiile pentru a le tine mult mai usor evidenta.

Studiaza toate paragrafele si anexele contractului. Orice neclaritate iti poate fi lamurita pe loc, ori ulterior de catre o persoana din ierarhia companiei de mutari la care ai apelat. De asemenea, nu pastrati pentru voi intrebarile referitoare la taxele suplimentare pe care trebuie sa le platiti pentru anumite servicii extra, asta pentru a afla de la bun inceput daca va puteti baza pe firma respectiva.

Pastrati in grija voastra obiectele de valoare. Banii, bijuteriile, cartile de credit, ceasurile ori documentele importante trebuie sa fie toate incluse intr-o cutie speciala, urmand a o transporta chiar voi la noua resedinta. Nu intra in grila de atributii a firmei respective sa asigure integritatea acestor bunuri si, mai mult ca sigur, nu este o responsabilitate pe care sa nu v-o puteti asuma pe cont propriu.

Despacheteaza obiectele fragile la primire. Desi pare o procedura complicata, o organizare in prealabil a cutiilor care contin obiectele sensibile va fi de mare ajutor. Asadar, in momentul in care firma de mutari aduce respectivele cutii la destinatie, asigurati-va ca le deschideti pentru a verifica integritatea paharelor ori a altor cristaluri transportate.

Orice plangere efectuata la o perioada indelungata de timp nu va mai capta atentia autoritatilor ori a patronilor. Ce-i drept, inainte de a lasa pe mana acestora obiectele sensibile la care tineti foarte mult, incercati sa aflati daca respectiva companie isi asigura responsabilitatea pentru deteriorarea lor pe traseu.

In linii mari, acestea sunt greselile pe care ar trebui sa le evitati pentru a nu transforma procesul de relocare intr-un eveniment nefast pentru ambele parti implicate.

Leave a Comment