Primăria Sărmăşag se mută în casă nouă

Primăria Sărmăşag se mută în casă nouă

La începutul lunii martie, autorităţile locale de la Sărmăşag se vor muta în noul sediu. Construcţia imobilului a demarat în urmă cu câţiva ani şi a necesitat peste 10 miliarde de lei vechi. Potrivit informaţiilor furnizate de prim-edilul Dombi Attila, cea mai mare parte a finanţărilor, peste 6 miliarde de lei vechi, a fost asigurată de la bugetul de stat. Noua primărie s-a construit în curtea actualului sediu al administraţiei locale din Sărmăşag, fostul sediu urmează a fi demolat, fiind în stare avansată de degradare.

Pe lângă angajaţii primăriei, în noul sediu vor mai fi găzduiţi salariaţii serviciului de evidenţa populaţiei, dar şi ai finanţelor publice locale. La parter, sunt pregătite deja patru birouri pentru activitatea de finanţe, şi un spaţiu pentru birourile: urbanism, registrul agricol, fond funciar, asistenţă socială, declaraţii de impunere auto; la etaj, se află birourile primarului, viceprimarului, secretarului, contabilului. Am dorit să facilităm comunităţile noastre, respectiv, cetăţenii comunei să nu mai fie nevoiţi să se plimbe pentru actele de care au nevoie, ci să aibă la îndemână în noul sediu toate serviciile necesare, de stare civilă, agricole sau sociale. Publicul va fi deservit între orele 8-14 de toate aceste compartimente, iar în intervalul orar 15-16.30 angajaţii noştri se vor ocupa de întocmirea actelor şi declaraţiilor solicitate de cetăţeni.

Din cele aflate de la primarul de Sărmăşag, lucrările la noua construcţie sunt pe final, urmând ca recepţia sediului primăriei să aibă loc, cel mult, peste două săptămâni. Se vor mai executa lucrări pentru amenajarea unui spaţiu de joacă şi a unei parcări în faţa primăriei. Primul eveniment care se va desfăşura în casa nouă a administraţiei locale este planificat pe 19 martie, când va avea loc o şedinţă de consiliu local, cu participarea partenerilor comunei din oraşele înfrăţite din Ungaria, Szoltvadkert şi Nagyhalasz.

Leave a Comment