Aplicație pentru telefoane în sprijinul clienților Poștei Române

Compania Naţională Poşta Română a lansat aplicaţia mobilă pentru telefoanele care folosesc sistemul de operare Android, a informat instituția într-un comunicat de presă. Aplicaţia de mobil permite clienţilor companiei să verifice statusul trimiterilor poştale înregistrate cu opțiunea Track&Trace, să îşi calculeze singuri tarifele pentru fiecare serviciu în parte, să caute un oficiu poştal după mai multe criterii (din localitate, din apropiere, după denumire, oficii PostCollect etc.) sau să identifice coduri poştale. De asemenea, aplicaţia oferă vizitatorilor care vor avea cont înregistrat şi posibilitatea de a accesa servicii cu plată, cum ar fi realizarea de abonamente de presă sau E-mandat, serviciul prin care clienţii pot face transfer de bani online. Alte servicii cu plată disponibile în aplicaţie sunt MyPostalcard (creare şi expediere de cărţi poştale personalizate cu imagini încărcate de pe telefonul mobil), MyMark (creare şi expediere de etichete tip timbru, personalizate cu imagini încărcate de pe telefonul mobil) şi MyLetter (creare şi expediere de plicuri personalizate cu imagini încărcate de pe telefonul mobil). Serviciile cu plata online vor putea fi folosite doar de utilizatorii aplicaţiei înregistraţi, în timp ce serviciile gratuite vor putea fi utilizate fără crearea unui cont, cu excepţia notificărilor Track&Trace. Cei care au deja un cont creat pe site-ul posta-romana.ro îl pot utiliza şi pentru accesul în aplicaţia de mobil. Directorul general al Poştei Române, Horia Grigorescu, a explicat că această aplicație vine în sprijinul majorității clienților, pentru că cea mare parte din traficul de pe siteul companiei are loc pe dispozitive mobile.

Alte articole

Leave a Comment