Prestările de servicii, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorilor Sălaj

Peste 50 la sută din numărul reclamaţiilor înregistrate în primele două luni ale acestui an la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Sălaj au fost la adresa prestatorilor de servicii. Potrivit unor informaţii furnizate de Dorina Rednic, comisar şef adjunct la instituţia amintită, din cele 75 de sesizări şi petiţii, 40 sunt la adresa unor prestatorii de servicii. Mai exact, în reclamaţiile pe care consumatorii le-au depus la CJPC Sălaj se sesizează faptul că, potrivit contractelor încheiate cu societăţi de cablu TV, telefonie şi internet, nu sunt respectate clauzele contractuale, calitatea serviciilor nu este corespunzătoare, nu se remediază defecţiunile apărute în termenele prevăzute şi, în plus, sunt puşi la plata unor costuri suplimentare, costuri nespecificate în contracte. Consumatorii s-au arătat nemulţumiţi şi de terminalele mobilelor cumpărate. Majoritatea au fost defecte chiar dacă se aflau în termenul de garanţie, iar problemele nu au fost remediate nici după ce produsul a fost în service.
Au fost şi reclamaţii cu privire la contractele şi furnizarea de utilităţi: gaz, energie electrică şi apă, unde s-a reclamat facturarea incorectă şi majorarea tarifelor şi a preţurilor, la servicii de alimentaţie publică, la servicii financiar bancare, servicii de poştă şi curierat, de transport persoane şi comenzi-online. Potrivit comisarului şef al CJPC Sălaj, unele reclamaţii au vizat produse de folosinţă îndelungată de uz casnic, calculatoare, tablete şi laptopuri, majoritatea fiind defecte în termenul de garanţie. În unele cazuri, deficienţele nu au fost remediate nici după ce produsele au ajuns în service, iar consumatorii au sesizat acest aspect. Alte reclamaţii au fost cu privire la calitatea pieselor auto şi prestările de servicii auto: piese defecte în termenul de garanţie, refuzul înlocuirii sau restituirii contravalorii, efectuarea necorespunzătoare a reparaţiilor, vopsirii şi taxarea suplimentară.
Din evidenţa CJPC Sălaj reise fapul că, reclamanţii sunt nemulţumiţi de calitatea produselor nealimentare – fasole boabe şi preparate din carne – trei reclamaţii, dar şi de produsele nealimentare: centrale termice de apartament, încălţăminte, ceasuri de mână, aparatură de uz casnic, telefoane mobile şi produse cosmetice – peste 30 de reclamaţii.

One Thought to “Prestările de servicii, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorilor Sălaj”

  1. Ce tare!Foarte misto!. Citesc des acest blog.

    Si trebuie sa spun ca tot timpul postati cu chesti interesante.

    Am linkat blogu pe contul meu de twitter si followeri-lor mei le-a placut.

Leave a Comment