De ce în transportul de marfă prețul pentru 1 m3 de marfă nu mai este fix

Motivele sunt incertitudinea și o schimbare globală în logistica mondială, care încă nu și-a revenit din criza din 2020-2022. Contractele pe mai mulți ani s-au transformat în pierderi. Companiile de asigurări apreciază noile contracte cu o marjă, ceea ce creează instabilitate.

Prețul unitar al mărfurilor nu mai este fix, dar nu a crescut

Pentru clienții companiilor de transport, a fost o surpriză plăcută faptul că costul transportului de mărfuri din China către Europa de Est a crescut sub inflație. Prima regulă de afaceri a ajutat aici: „pentru a compensa pierderile, trebuie să continuați să câștigați”.

Prin urmare, clienții bunurilor au primit anumite bonusuri:

  • Reducerea volumului lotului, fără dependența de „umplerea” conteinerului;
  • Calculul individual al costului total de livrare la depozitul dumneavoastră cu termene transparente;
  • Estimări detailate, în care a fost posibilă excluderea unor articole pentru a economisi la transport;
  • Opțiuni de traseu, unde costul este direct legat de timpul de livrare.

Un bun ajutor pentru antreprenorii care au primit canale de aprovizionare din Regatul Mijlociu de bunuri selectate la prețuri competitive. Desigur, atunci când alegeți o companie de transport cu experiență, al cărei prețul pentru 1 m3 de marfă în momentul de față era cu 5-10% mai mic decât pe piață. Aceste firme mai au un avantaj. La urma urmei, au întrodus tehnologii digitale, au escortat marfa de la depozit la depozit și au oferit clienților servicii excelente.

Prețurile nefixate pe metru cub de marfă sunt benefice pentru destinatarii finali

Dacă luați livrarea la propriul depozit, unele costuri au crescut. Dar, în același timp, costul total poate fi mai mic decât livrarea lotului anterior. Managerii cu experiență ai companiilor care operează pe piață de mult timp vor ajuta la evaluarea momentului în care transportul costă bani minim.

Parteneriatul potrivit este reciproc avantajos. Veți primi prețul minim, firma va asigura încărcarea canalului de transport. Așa că este timpul să evaluăm ce poate fi adus din China pentru a trece înaintea concurenței.

Experții recomandă să acordați atenție faptului că transportatorul are contacte pe termen lung în China, serviciului de evaluare a producătorului și calității produsului selectat. Alegerea formatului de livrare este de asemenea importantă. De exemplu, „FCL – LCL”, care vă va permite să plătiți doar o parte din marfă. Un serviciu FCL separat (adică încărcare 100%) nu este profitabil pentru antreprenorii începători. Dar în combinație cu LCL (încărcare parțială) este grozav.

Așadar, alegeți cu cine veți începe să câștigați din livrările directe (fără intermediari) de mărfuri din China, a căror lipsă în țările din Europa de Est nu a fost încă închisă. Partenerul potrivit vă va ajuta să vă asigurați un început și o dezvoltare cu succes a afacerii dumneavoastră. Astăzi, timpul de livrare este de 45-60 de zile. Timp suficient pentru a găsi cumpărători până în momentul în care mărfurile sunt primite în depozit și pentru a returna rapid investiția.