Uzura şinelor, posibila cauză a accidentului feroviar de la Letca

Primele rezultate ale anchetei desfăşurate în cazul marfarului încărcat cu sare ce a deraiat la intrare în staţia Letca, în noaptea de vineri spre sâmbătă, au relevat că din şina de cale ferată lipseşte o bucată de aproximativ o palmă, susţin surse neoficiale. În plus, pe o porţiune din şină se observă lipsa unor elemente de siguranţă, piese metalice, care probabil au fost sustrase de-a lungul timpului.
Un raport final al investigaţiei va fi dat publicităţii abia peste câteva săptămâni.
Contactat, prefectulul judeţului Sălaj, Ionel Ciunt, ne-a declarat că la această oră mai trebuie repuse pe şine două vagoane şi că până diseară, traficul feroviar va fi deblocat. “Cu unele rezerve”, a ţinut să adauge Ciunt. El a mai precizat că ancheta în acest caz este condusă de un procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Sălaj.
Reamintim că în noaptea de 5 spre 6 februarie, în jurul orei 1, zece din cele 29 de vagoane ale unui tren de marfă au deraiat la Letca. Accidentul nu s-a soldat cu victime, însă circulaţia feroviară între Dej şi Jibou a fost blocată. Garnitura aparţine operatorului naţional de transport feroviar de marfă şi asigura un transport de sare pe relaţia Dej-Valea lui Mihai.

Alte articole

One Thought to “Uzura şinelor, posibila cauză a accidentului feroviar de la Letca”

  1. Tăunul

    Pe vremea lui Ceauşescu, România a construit sute şi sute de oraşe, mii şi mii de fabrici, acum nu mai poate schimba şinele uzate de la calea ferată. Totul este furat de ” democraţi” !

Leave a Comment