Transportul mobilierului, o alegere dificila pentru publicul autohton

Nu este suficient ca elementele de mobilier pe care le-ati comandat din reprezentantele de profil ori corpurile pe care doriti sa le mutati dintr-o proprietate in alta sa ajunga la timp in destinatia aleasa, ci este necesar ca transportul lor sa se efectueze in cele mai bune conditii, astfel incat ele sa nu isi estompeze aspectul si sa nu isi piarda functionalitatea in timpul drumului anevoios. Este normal sa va doriti ca acestea sa ajunga in a dumneavoastra proprietate intr-o stare perfecta, mai ales daca platiti un pret exigent pentru serviciul propriu – zis.

Cu toate acestea, tot mai multi reprezentanti ai publicului autohton se declara dezamagiti de serviciile contractate, scopul articolului nostru fiind acela de a va aduce la cunostinta micile „secrete” de care trebuie sa tineti cont in momentul in care va alegeti firma de transport din Bucuresti potrivita nevoilor dumneavoastra.

Mijloacele de transport si materialele necesare

Relocarile fara riscuri ori serviciile de transport la domiciliu pot fi puse in practica doar de firmele care dispun de dotarile necesare. Dintre acestea amintim materialele ideale pentru protejarea pieselor de mobiler, astfel incat muchiile si detaliile acestora sa nu fie degradate pe parcursul transportului.

Se pot alege paturi confectionate din tesaturi blande, ambalaje cu bule ori cutii cartonate pentru a asigura integritatea corpurilor transportate. Asadar, inainte de a miza pe serviciile unei firme de transport asigurati-va de faptul ca solicitati toate aceste detalii in avans, respectul acordat mobilierului fiind graitor pentru cel demonstrat clientilor.

Personalul cu experienta

In momentul in care angajatii transporta piese de mobilier la comanda, corpuri confectionate integral din sticla ori lemn stratificat, responsabilitatea pe care si-o asuma trebuie sa atinga cote maxime. Nu doar ca exista riscul de a degrada elementele respective de moblier pentru care au fost platite preturi exorbitante, ci vor participa activ la scaderea reputatiei firmei pentru care lucreaza, aspect care le poate influenta negativ longevitatea job-ului si salariul pe care il primesc in luna respectiva.

Pornind de la aceasta premisa, devine esential sa cautati companiile de transporturi care se mandresc cu o echipa profesionista, cu o traditie semnificativa pe piata de profil, dar si cu angajati instruiti intr-o maniera corespunzatoare. Sa nu mai aducem in discutie faptul ca seriozitatea, dedicarea pe care o manifesta angajatii la locul de munca, dar si experienta lor indelungata in acest domeniu reprezinta premisele pentru un transport ireprosabil.

Preturile competitive si orarul flexibil

Va intereseaza gama de preturi pe care o practica o astfel de firma din doua considerente. Pe de-o parte, nu este justificat sa platiti un pret mult mai mare decat nivelul pietei pentru un anumit serviciu, iar in al doilea rand bugetul nu este intotdeauna in asentiment cu dorintele dumneavoastra, economiile fiind mai mult decat binevenite.

Asadar, efectuati o comparatie succinta intre firmele de transport care v-au atras atentia in prima instanta, iar daca va este in continuare dificil sa va hotarati, optati pentru aceea care pluseaza cu un program flexibil, adaptat solicitarilor (mutari pe timp de noapte, disponibilitate doar in weekend-uri).

Existenta unor spatii de depozitare

Aceia dintre dumneavoastra care nu isi pot transfera inca de la bun inceput toate piesele de mobilier in noua proprietate vor dori sa aiba la dispozitie sansa de a le pastra intr-un spatiu de depozitare, firmele de transport care beneficiaza de un astfel de depozit fiind cele mai castigate in fata clientilor aflati in impas.

Leave a Comment