Zvonoteca

# Continuă nesimțirea și agresivitatea fără limită a unităților bancare, care terorizează cetățenii la telefon cu tot soiul de solicitări imbecile și profound ilegale. Îți sună telefonul când ți-e lumea mai dragă și o voce în mod invariabil enervantă care turuie pe limba ei vrute și nevrute, te somează să-ți reciți CNP-ul, data nașterii, adresa, alte date pe cât de personale pe atțt de periculos de oferit la telefon unei persoane necunoscute. Oamenii aceștia nu pricep în ruptul capului că pe lângă abuzul pentru care unele bănci au fost amendate cu milioane de lei, acelea prin care datele personale ale clienților au ajuns te miri pe unde, a solicita în calitate de… orice-ai fi, date personale la telefon, fără să poți oferi minima garanție sau dovadă că ești, într-adevăr, cel care te pretinzi vocal a fi, reprezintă nu doar o mostră de neprofesionalism, ci o dovadă clară că trebuie să fii dat pe mâna Poliției pentru abuz și hărțuire. Chiar n-aveți pic de rușine? Sigur că nu, că doar n-ați avut niciodată, indiferent despre ce a fost vorba în relațiile pe care le aveți cu clienții!

# La pomul lăudat să nu mergi cu sacul, așa cum nici la magazinul care fură, ăla pricăjit și veșnic murdar din centrul Zălaului, să nu te duci cu gând că faci vreun gheșeft, ‘mne ferește! Aici, ofertele nu sunt ca prin alte magazine, să țină cât de cât sănătos, măcar 3-4 zile. Ofertele sunt pe ore. 12 sau maxim 24, cu tot cu noapte, când e închis. De exemplu, o promoție la cafeaua cu alintaroma a ținut cam o zi. A doua zi, pe când oamenii se pregăteau să pescuiască de pe raft câte un pachet de cafea, ia prețurile de unde nu-s. Iar la casa de marcat, acolo unde zilnic vezi câte un angajat nou după ce ăla de ieri și-a dat demisia, ești anunțat că promoția s-a fâsâit. Să nu se mai mire nimeni că din acest magazin care se screme de vreo două luni să angajeze personal pentru unitatea uriașă ce se vrea a fi deschisă în noul mall, toată lumea fuge. Fug și angajații, că vorba aceea, să îi muncești patronului pentru 1500 de lei și să intri în spital în două luni nu e tocmai simplu, dar fug și clienții către zări mai albastre, acolo unde prețurile sunt la fel și la raft și la casă iar ofertele sunt oferte și nu minciuni penibile.

Leave a Comment