Zvonoteca

# Până şi în ‘ăl mai mare supermarket din zonă se încearcă fentarea clienţilor, aşa, fără nicio jenă. Cum? Simplu: angajaţii lasă eticheta cu reducere în faţa produsului, chiar dacă perioada în care acesta putea fi cumpărat la un preţ mai mic a trecut de câteva zile, iar omul, la grabă, pune produsul în coş şi pleacă. La casă, nimeni nu spune nimic, iar după ce clientul se uită pe bon, vede că, de fapt, produsele respective nu mai sunt la reducere. La informaţii, doamna dă din umeri, crezând “că-l duce cu zăhărelul” pe client, dar în momentul în care vede că se-ngroaşă gluma, îi ia omului produsese şi-i restituie banii. Puţin respect, totuşi, e vorba de un suupermarket, ce naiba.

# Zice-se că în localitatea Tusa, maşina care colectează gunoiul ajunge doar o dată în decursul unei luni. Nici cum nu ne-a venit să credem una ca asta dar, se pare că aşa este: oamenii din zonă sunt nevoiţi “să facă pe dracu-n patru” şi să-şi depoziteze unde pot şi cum pot gunoiul timp de o lună. Oare, ce mama zmeilor a fost în capul celui care a luat această decizie? Pe căldurile astea, se-mpute gunoiul în pubelă într-o lună de nu poţi sta lângă maşină nici cu masca de gaze pe faţă. Şi, mai e ceva, suma care am înţeles că plătesc oamenii pentru a li se duce gunoiul nu e deloc mică.

Alte articole

One Thought to “Zvonoteca”

  1. Anonim

    Ce descoperire, astfel de lucruri se intampla la toate magazinele, dute in LIDL,un pret este in oferta (online sau revista), dar in magazin, nu stiu de oferta si cand le arati,” stiti poate e vreo problema in system”,firar sa fie de system , problema este numai in defavoarea clientului,in Karfur la fel se intampla, la Penny, la fel deci, cred ca este o intelegere sau o moda.oricum toti ne tepuiesc,poate se gandeste cineva sa fac un pic de ordine,

Leave a Comment