Zvonoteca

# S-a dat startul campaniei de Vinerea Neagră, în zi de 13, an cu ghinion. O poveste cu dus-întors în care tot mai puțină lume mai crede. Ceea ce e foarte interesant, lucru valabil și înainte de vestita campanie, e faptul că aceiași vânzători oferă produse la prețuri diferite pe site-uri, față de cele din magazine. Diferențele de preț sunt uneori de peste 100 de lei.Pe on-line, prețuri umflate inițial, „reduse” ulterior nopții de dinaintea dimineții… Nu încercați să cereți explicații de ce la magazine prețul e unul, iar pe internet, pe pagina magazinului respectiv prețul e altul, pentru că nu veți primi niciun răspuns. Adevărul e că există un soi de logică în această necunoscută. În magazine plătiți și depozitarea, și consultanța, și salariile vânzătorilor, paznicilor, manipulatorilor deși, evident, nu vi se pare cinstit ca același produs să aibă o diferență atât de mare de preț. Oricum, atenție mărită și… spor la cumpărăciuni, că doar atâta bucurie ne-a mai rămas de când a dat Covidul peste noi!

# Vai de bieții pietoni care circulă pe trotuarul de pe Sfânta Vinere. După o plimbare prin zonă, ușor se ajunge la ortopedia corhazului din deal. Au trecut alegerile, scad temperaturile, în plus e pandemie și de ce s-ar mai apuca cineva de astupat gropi. P’acilea prin oraș s-astupă altceva, nicidecum gropile.

* A se considera pamflet.
Orice asemănare cu personaje reale este pur întâmplătoare!
Zvonăraşul de serviciu

One Thought to “Zvonoteca”

  1. Anonim

    se astupa alte tipuri de gropi : cele din tepele cu statul care este falimentar =primaria

Leave a Comment