Zvonotecă

# Nici acum, când lucrurile stau așa cum stau în țară, pe segmentul siguranței cetățenilor, în Sălaj nimeni nu dă semne că ar dori măcar să readucă în discuție sistemul de management al traficului rutier, fie-i țărâna ușoară. Ăla cu camere deștepte, semafoare sincronizate și tot tacâmul, plus una bucată dispecerat ori serviciu special înființat în poliția județeană. Vă amintiți cum capii poliției de la București își plimbau pe vremuri burțile prin Zalău, ca să constate, cităm, că “acest sistem este inutil” (asta după ce am cheltuit pe el milioane de euro)? Vă reamintim noi asta, erau același aluat ca cei de acum, fugiți, pardon, demiși sau demisionari, dintre cei care au dovedit un management catastrofal în ceea ce privește gestionarea unor lucruri care țin, vital, de localizarea infractorilor, camere de luat vederi, decizii etc. Nu e târziu nici acum ca ședințele dese și interminabile de prin birourile autorităților, să se concretizeze în ceva bun, palapabil și cu șanse de izbândă, în această privință. Mai bine mai târziu decât niciodată.

# Multe ne-a fost dat să vedem şi multe specimene a întâlnit zvonărașul, în activitatea lui. Bogaţi, săraci, mincinoşi, cinstiţi, chetuitori, rispitori, dar mai ales oameni economi. Zilele trecute, la un punct de colectare a deșeurilor din Zalău, o femeie şi-a aruncat mizeria de prin gospodărie, dar fără sac. L-a golit şi apoi l-a bagat în buzunarul de la capot. Sigur aşa s-a obişnuit, că nici într-un caz nu ajunge mai departe cu un sac menajer. Obişnuinţa e a doua natură.

4 Thoughts to “Zvonotecă”

  1. Anonim

    Nu se vrea punerea in siguranta a orasului! Este clar! Asa cum nu se vrea nici rezolvarea problemei curateniei, traim ca in ghetouri cu gunoiul la nas si sobolanii la scara blocului. Dar platim 3 (trei) mari lenesi si incompetenti Primaria, ECODES si brantner.

  2. ECODES si brantner si Consiliul Judetean

    primariile nu prea au avut nici un merit in aceasta afacere. Si nici acuma nu prea au multe de zis. afacerea a fost facuta pentru ei, dar de alti, din PSD, stiind bine ca aceasta firma este a lui Ghita, fugarul. PSD-isti si UDMRisti, din CJ , au infintat aceasta asociatie ECODES , bagata pe gat la toate primariile.
    Imaginativa ce valoare are acest contract care se intinde pe 15-20 ani, iar dupa aceea imaginative cat a fost mita, doar minim 10% si tot e mult !! Iar acuma incercati sa va amintiti cine au fost cei care au sustinut aceasta afacere. Si vedeti ce averi au copii lor, parinti lor, neamurile lor, peste noapte !!
    suntem vanduti la aceasta firma, si asta e doar inceputul.

  3. Anonim

    acest proiect de 4,2 milioane de euro, privind Sistemul de management al traficului din Zalau, a fost unul dintre cele mai performante sisteme de monitorizare a traficului.
    dar POLITIA s-a trezit ce nu poate MANIPULA acest system si de aceea refuza sa fie folosit

  4. MAI TINETI MINTE ACCIDENTUL MORTAL DE LA CEAS IN CARE UNUL CU UN MERCEDES A OMORAT 2 BATRANI? Criminalul a accelerat, a avut o viteze peste limita legala si a si trecut pe rosu ! pentru cei ca el acest sitem nu functioneaza ! Sa poata fi facuti scapati !

    De ce nu „functioneaza” radarele fixe?
    Pai este simplu: politia s-a trezit ca nu pot fi mituite/influentate ! Sistemul este unul destul de bun, in asa fel incat sanctioneaza pe toata lumea, indiferent de statutul lui. Si aici dispare „misiunea” politistului, ceea de a stabili el pe cine amendeaza si pe cine „iarta” ! Acest system ia painea de la gura politistului.
    Sistemul permite doar crearea unei „liste” cu acele nr de masini, care sa nu fie „vazute” de system. Adica daca o masina cu nr. de SJ 12 DEL, trece pe rosu cu viteza de 108 km/h, si acest nr de masina este pe aceea lista, sistemul nu o sanctioneaza.
    Si acuma este marea problema: cine sa faca lista, cine sa fie pe ea, cine sa si-o asume, caci nimeni nu are curajul din politie sa semneze o asemenea lista, care in marea majoritete sunt masini private, masinile unor privilegiati ai sistemului. Asemenea liste cu masini si soferi circula de multa vreme pe la politie. Fiecare sef a adus pe lista nr de masini noi, a unor „personalitati” locale. unii polisti vorbesc de sute de masini trecute pe tot felul de liste.
    Suntem un oras mic, cu un singur bulevard, si nu este luna fara un accident grav, iar una din cauzele indirecte este chiar aceasta situatie cu acest SISTEM DE MANAGHEMENT A TRAFICULUi care nu este pus in functiune.

Leave a Comment