Zeci de sălăjeni au rămas fără apă

Câteva zeci de locuinţe din Zalău au rămas, în cursul acestei săptămâni, fără apă la robinet. Consumatorii au sesizat Compania de Apă Someş Cluj Sucursala Sălaj, iar deficienţele au fost remediate la scurt timp de la anunţarea dispeceratului.

Zilele trecute, proprietarii imobilelor de străzile George Coşbuc şi Dumitru Mărgineanu au sesizat reprezentanţii CAS că nu au apă, alarmaţi că nu au debite la plata facturilor pentru serviciile de apă şi canalizare către firmă. Directorul sucursalei judeţene, Marcel Zaharia, ne-a spus că situaţia a fost remediată în două ore din momentul în care salariaţii societăţii au fost informaţi. Acesta ne-a spus că situaţia s-a datorat unei defecţiuni în zonă. „Ne-am confruntat cu o avarie la intrarea în zona Grădina Poporului, datorată echipamentelor electrice din staţia de pompare de aici. Defectul a fost remediat în cel mult două ore de la momentul anunţului”, a precizat Marcel Zaharia. Reprezentantul Sucursalei CAS Sălaj, a menţionat că astfel de incidente se petrec des în timpul anului, dar se remediază „rapid şi cu costuri reduse”. Nu doar zălăuanii au rămas fără apă. Directorul Sucursalei CAS a arătat că în aceste zile s-au mai semnalat întreruperi în furnizarea apei de consumatorii din Lozna şi Românaşi. Aceste situaţii au fost cauzate de faptul că agricultorii din zonele rurale folosesc multă apă în această perioadă pentru irigarea grădinilor şi terenurilor cultivate.

Locatarii blocului A11 de pe strada Sfânta Vineri din Zalău au fost debranşaţi o zi de la reţeaua de alimentare cu apă. Se pare că aceştia nu s-au înţeles asupra persoanei care să fie şef de scară. Proprietarii apartamentelor din imobilul respectiv nu erau datori la Compania de Apă pentru consumul de apă, dar cu toate acestea au fost nevoiţi să îndure căldura fără a avea apă la robinet. Directorul CAS Sucursala Sălaj, Marcel Zaharia a explicat că fostul şef de scară a solicitat reprezentanţilor companiei rezilierea contractului. „Oamenii au rămas fără apă nu pentru că aveau datorii, ci pentru că nu s-au înţeles în privinţa şefului de scară. Noi am trimis o somaţie la scara respectivă ca în cinci zile să fie desemnată o persoană care să preia atribuţiile şefului de scară, ceea ce nu s-a întâmplat. Astfel, am fost nevoiţi să sistăm serviciul. În final totul s-a rezolvat, locatarii au găsit un înlocuitor pentru şeful de scară şi acum toţi au apă la robinet”, a afirmat Marcel Zaharia.
În Zalău din cele 1043 de blocuri, pentru 955 s-au încheiat contracte pentru serviciile de apă şi canalizare cu reprezentanţii CAS.

Adela Farkas

Leave a Comment