Electrica se pregateste de liberalizarea pietei de energie

Electrica se pregateste de liberalizarea pietei de energie

Referindu-se la activitatea S.C. Electrica Zalau, directorul general al societatii, Vasile Filip, a facut cunoscute cateva dintre cele mai importante lucrari de reparatii si revizii din 2006: inlocuirea a 38 de stalpi in comuna Dragu; schimbarea a 23 de stalpi in comuna Ileanda, intre localitatile Rastoci si Capilna s.a.. Lucrarile de reparatii si revizii, efectuate de Electrica in 2006, au necesitat investitii de pana la 6,2 milioane de lei. Pentru anul in curs, societatea si-a planificat lucrari de reparatii si revizii in localitatile: Starci, Cosniciu de Jos, Bobota, Var, Cehu Silvaniei, Motis si Zalau, actiuni care vor necesita alocarea altor 6 milioane de lei.

In ceea ce priveste veniturile rezultate in urma furnizarii energiei electrice, Vasile Filip mentioneaza ca, anul trecut, s-au incasat aproape 318 milioane de lei. Fiind o firma de prestari servicii, una dintre preocuparile noastre este imbunatatirea permanenta a relatiilor cu clientii. In acest context, pe parcursul anului 2006, s-a incercat o imbunatatire a sistemului OPEN, implementat in 2005. Acest sistem permite clientului, cu mai multe locuri de consum, sa aleaga ca factura de energie electrica sa se intocmeasca pentru fiecare loc in parte sau unitar. De asemenea, sistemul permite achitarea facturii sau a taxelor de reconectare la orice ghiseu din cele sase sucursale, a spus directorul SC Electrica. In ce priveste relatia societatii cu clientii, Vasile Filip marturiseste ca exista cateva sincope: Asa cum se stie, facturile de energie electrica si preavizele sunt distribuite de Posta, insa nu intotdeauna aceste acte ajung la clienti, motiv pentru care nu le achita la timp. Acest lucru duce la calculul de penalitati pentru neplata la termen sau chiar la deconectari. Cu toate acestea, angajatii Postei sustin ca nu toate locuintele au cutie postala, in timp ce alti clienti isi schimba domiciliul si nu il comunica. Speram totusi, ca aceste probleme sa fie rezolvate cat mai curand, astfel incat numarul reclamatiilor de acest gen sa scada, isi exprima speranta directorul SC Electrica.

In contextul in care, incepand cu 1 iulie 2007, va avea loc liberalizarea totala a pietei de energie electrica, consumatorii isi vor putea alege singuri furnizorii. Cu alte cuvinte, de la data amintita, concurenta pe piata energiei electrice va creste vertiginos, astfel incat Electrica va face eforturi in ceea ce priveste gradul de satisfactie al clientului. Vom face tot posibilul pentru a imbunatatii calitatea produsului si a serviciilor noastre, astfel incat urmeaza ca, in cel mai scurt timp, sa adoptam o strategie de orientare unitara spre client, la nivel de Filiala. In urma unor sondaje facute de noi, in ceea ce priveste gradul de masurare a satisfactiei clientilor in relatia cu Electrica, s-a ajuns la concluzia potrivit careia calitatea serviciilor noastre s-a imbunatatit foarte mult, comparativ cu anii precedenti. Am constatat, de asemenea, ca oamenii sunt mult mai multumiti de profesionalismul operatorilor nostri. Insa, consider ca acest lucru nu este suficient, astfel incat vom continua sa fim cat mai exigenti cu personalul nostru, pentru a ajunge la un grad cat mai ridicat de multumire a clientilor, a incheiat Vasile Filip.

Leave a Comment