Comunicarea electronică

Alexandru Tamba

Spuneam într-un articol anterioar că România se va schimba în perioada postCovid-19. Iată ca acest lucru se întâmplă chiar acum! În M.O. 289/07/04/2020 a fost publicată Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.38, privind utilizarea înscrisurilor în formă electronică la nivelul autorităților și instituțiilor publice care obligă respectivele autorități și instituții să primească și să elibereze documente în format electronic sub semnătură electronică. Cu alte cuvinte, începând cu data intrării în vigoare a OUG 38 se legiferează comunicarea și obținerea documentelor fără a mai fi necesară prezența la ghișeele instituțiilor publice. Este un mare pas făcut înainte, deoarece comunicarea la distanță însemnă nu numai reducerea birocrației, dar și timp economisit, resurse economisite (financiare, de energie, stres etc.), parcări mai puțin aglomerate, poluarea mai puțină și multe altele pe care cu siguranță dumneavoastră le puteți identifica. Iată că în perioade de criză nevoia ne obligăm să luăm decizii pe le-am amânat ani de zile. Este, însă, păcat că a trebuit să vină o tragedie ca să conștientizăm că acesta este drumul corect pe care trebuie să mergem!

One Thought to “Comunicarea electronică”

  1. Anonim

    Îi ușor să-ți dai cu părerea din fotoliul de bugetar bine plătit

Leave a Comment