TIR-ul implicat în accidentul de luni nu avea asigurare RCA

 

Şirul dramelor, pentru şoferul TIR-ului, dar şi pentru compania de transport la care lucra, pare că nu se mai termină. Ca şi când nu ar fi fost suficiente traumele şi daunele provocate de acest teribil accident, se pare că autotrenul nu avea nici asigurare RCA. Un „ghinion” asumat, am putea spune, având în vedere faptul că, este pură inconştienţă să trimiţi la drum un autotren încărcat cu marfă, fără această asigurare obligatorie la zi. Asta înseamnă că procedurile de recuperare a pagubelor se complică şi vor dura luni bune. Directorul Transurbis, Marius Dan Ruzici, ne-a comunicat faptul că societatea zălăuană de transport a demarat deja procedura de recuperare a pagubelor.

Am obţinut o autorizaţie de reparaţie din partea Poliţiei şi am apelat deja, printr-o adresă, la <<Fondul de Protecţie a Victimelor Străzii>>, un organism de plată a despăgubirilor în sprijinul celor care au suferit prejudicii în urma unor accidente produse de autovehicule neasigurate sau neidentificate. Acest organism va trimite în scurt timp un expert în vederea constatării şi evaluării daunei. După îndeplinirea acestor formalităţi vom primi sprijinul necesar din partea acestui Fond în vederea recuperării prejudiciului. În paralel, vom acţiona în Instanţă firma de transport în cadrul căreia opera acest TIR, este vorba de o firmă cu sediul în Olteniţa, judeţul Călăraşi. Autobuzul distrus este o achiziţie a societăţii noastre din anul 2010 având o valoare, la vremea aceea, de 170.000 euro. Din câte am putut afla până acum, la finalul procedurii, vom reuşi să recuperăm aproximativ 75 la sută din valoarea actuală de piaţă a autobuzului, dar să păstrăm şi autobuzul distrus, pentru piesele care mai pot fi recuperate din el. Va fi o procedură de durată, probabil vor trece cinci, poate şase luni, până când vom reuşi sa finalizăm acest proces de recuperare a pagubei”, a spus directorul societăţii Transurbis. Circulaţia în Zalău nu va fi afectată de pierderea autobuzului. Reprezentanţii societăţii ne-au declarat că vor face tot posibilul ca acest lucru să nu fie resimţit de călători, şi să nu producă decalaje în programul obişnuit de transport al societăţii.

Accidentul care a avut loc în seara zilei de luni, a fost provocat de un autotren, care, rămas fără sistemul de frânare la coborârea de pe Meseş, a intrat în plin într-un autobuz Transurbis distrugând totodată mai multe autoturisme, dar şi curtea unui operator economic din zonă. Accidentul a avut loc la intrarea în Zalău, în imediata vecinătate a sensului giratoriu de lângă Hanul Drumeţilor.

Alte articole

4 Thoughts to “TIR-ul implicat în accidentul de luni nu avea asigurare RCA”

  1. […] Şirul dramelor, pentru şoferul TIR-ului, dar şi pentru compania de transport la care lucra, pare că nu se mai termină. Ca şi când nu ar fi fost deajuns traumele şi daunele provocate de acest teribil accident, se pare că autotrenul nu avea nici asigurare obligatorie tip „RCA”. Un „ghinion” asumat, am putea spune, având în vedere faptul că, este pură inconştienţă să trimiţi la drum un autotren încărcat cu marfă, fără această asigurare obligatorie la zi. Asta înseamnă că procedurile de recuperare a pagubelor se complică şi vor dura luni bune. Directorul Transurbis, Marius Dan Ruzici, ne-a comunicat faptul Sursă știre […]

  2. […] Şirul dramelor, pentru şoferul TIR-ului, dar şi pentru compania de transport la care lucra, pare că nu se mai termină. Ca şi când nu ar fi fost deajuns traumele şi daunele provocate de acest teribil accident, se pare că autotrenul nu avea nici asigurare obligatorie tip „RCA”. Un „ghinion” asumat, am putea spune, având în vedere faptul că, este pură inconştienţă să trimiţi la drum un autotren încărcat cu marfă, fără această asigurare obligatorie la zi. Asta înseamnă că procedurile de recuperare a pagubelor se complică şi vor dura luni bune. Directorul Transurbis, Marius Dan Ruzici, ne-a comunicat faptul …mai multe stiri […]

  3. Babilon Mihai

    Si noi, cetățenii urbei, am avea obligatia de a ne alătura eforturilor primarului-oricine ar fi el- de a obține aprobare de la vicepremier pentru centura ocolitoare. Degeaba stăm pe margine. EFECTIV orașul e in pericol!

  4. ...

    daca avea magnetul pe cutie normal ca retarderul nu actiona si s-au incalzit franele si au cedat si in asfel de cazuri asigurarea rca nu mai I valabila.

Leave a Comment