Încotro se îndreaptă industria comerțului online: experții au numit principalele tendințe în 2022

Peisajul retailului de modă s-a schimbat dramatic în ultimii doi ani.

În zilele noastre, retailerii de articole de fashion online sunt nevoiți să găsească soluții pentru a trimite comenzi într-un ritm din ce în ce mai accelerat și să reducă pierderile cauzate de returnările frecvente. Pe lângă creșterea numărului de reduceri și cupoane oferite pe platforme precum Promo-codes.ro, multe magazine online găsesc alte modalități de a atrage și de a păstra clienții. În același timp, magazinele fizice se luptă să țină pasul și să găsească noi soluții pentru a contracara prețurile competitive și comoditatea oferite de comerțul electronic.

În acest context, experții au identificat cele mai populare tendințe din industria comerțului de fashion online din 2022, să le aruncăm mai jos.

Aplicații mobile, campanii promoționale atractive, vouchere și cupoane de reduceri

Pentru a oferi o experiență cât mai rapidă și plăcută în cadrul cumpărăturilor, majoritatea companiilor care au ca obiect de activitate comerțul online cu articole de fashion pun la dispoziția clienților aplicații mobile rapide, dar și campanii și promoții atractive. Conform experților Promo-Codes care au verificat cod reducere Modivo, Orsay sau Factcool, în ultimele 6 luni, cererea pentru aceste tipuri de reduceri a crescut cu aproape 300%.

Experiențe captivante în cadrul cumpărăturilor online

Conform unui studiu recent, 75% dintre clienții zilelor noastre, în special milenialii, prețuiesc mai mult experiențele în sine decât obiectele materiale. Comerțul electronic are însă un dezavantaj semnificativ cauzat de lipsa unei experiențe fizice. Prin urmare, una dintre cele mai bune metode prin care retailerii de fashion online își pot vinde produsele este să găsească modalitatea cea mai eficientă de a-i face pe consumatori să „simtă” un produs, iar tehnologiile imersive, joacă cu siguranță un rol extrem de important în acest proces.

Tehnologiile precum vizualizările 3D ale produselor, realitatea augmentată (AR) și realitatea virtuală (VR) ajută retailerii să transforme călătoria clienților într-o experiență memorabilă. Mai mult decât atât, studiile au confirmat faptul că aproximativ 82% dintre clienții care selectează vizualizarea unui produs 3D interacționează activ cu acesta. Și realitatea augmentată ( tehnologia AR) câștigă împotriva imaginilor cu produse 2D, deoarece 61% dintre consumatorii online preferă să facă cumpărături din magazinele care le pun la dispoziție aceste tehnologii.

Branduri de modă în metavers

Odată cu progresul tehnologiilor imersive, lucrurile se îndreaptă ușor spre ideea de metavers. Metaversul este conceput ca un loc în care oamenii pot face tot ce fac în viața reală: muncesc, studiază, fac cumpărături, merg la concerte etc. Prin migrarea brandurilor către metavers, utilizatorii vor putea să încerce articole de îmbrăcăminte și accesorii, să cumpere articole virtuale sau reale și să viziteze showroom-urile online ale mărcilor.

Deși metaversul se află încă la începuturile sale, acest lucru nu a împiedicat giganți ai industriei precum Gucci, Louis Vuitton, Balenciaga, Clinique și Nike să creeze conținut special proiectat pentru medii virtuale. Gucci, de exemplu, a lansat anul trecut o colecție limitată de accesorii pentru platforma de jocuri online Roblox.

One Thought to “Încotro se îndreaptă industria comerțului online: experții au numit principalele tendințe în 2022”

  1. […] Peisajul retailului de modă s-a schimbat dramatic în ultimii doi ani. În zilele noastre, retailerii de articole de fashion online sunt nevoiți să găsească soluții pentru a trimite comenzi într-un ritm din ce în ce mai accelerat și să reducă pierderile cauzate de returnările frecvente. Pe lângă creșterea numărului de reduceri și cupoane oferite pe platforme precum Promo-codes.ro, multe magazine online găsesc alte modalități de a atrage și de a păstra clienții. În același timp, magazinele fizice se luptă să țină pasul și să găsească noi soluții pentru a contracara… Citeste mai mult […]

Comments are closed.