Începând de săptămâna viitoare nu se va mai putea intra în nicio sucursală BCR fără programare

BCR va restricționa accesul clienților în sucursale, urmând a fi primiți doar acei clienți care își vor face programare telefonică. O decizie a grupului bancar BCR Erste va face ca, începând de luni, clienții să nu mai poată intra în spațiile cu ghișee și birouri ale instituției bancare fără să aibă făcută o programare în prealabil. „Ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților săi și pentru reducerea timpilor de așteptare, Banca Comercială Română va permite accesul în unități exclusiv pe bază de programare. BCR extinde astfel proiectul-pilot de programări telefonice, derulat în ultimele luni, care s-a dovedit de succes”, arată un comunicat al băncii. Măsura urmează să intre în vigoare de luni, 19 octombrie, și în sucursalele BCR din Sălaj. Astfel,  Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, un nou mod de funcționare la nivelul întregii rețele teritoriale, prin care clienții vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice. BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni în 12 agenții din țară, care – în opinia reprezentanților insituției – ar fi unul de succes. Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care urmărește creșterea gradului de confort și protecție pentru clienți, reducerea timpilor de așteptare, îmbunătățirea eficienței operaționale și încurajarea utilizării unei platforme BCR de digital banking. Extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, începând de luni, este una temporară și a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare. Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile și numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, la Contact Center BCR – *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale. Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR. Totodată, angajații BCR prezenți în sucursale vor fi pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor.

 

Alte articole

One Thought to “Începând de săptămâna viitoare nu se va mai putea intra în nicio sucursală BCR fără programare”

  1. Anonim

    BCR s-ar putea dispensa de tot de persoanele fizice și juridice, căci are în portofoliu Guvernul României, care se împrumută cu sume uriașe și cu dobânzi pe masura, de unde poate trăi în lux și bunăstare.

Leave a Comment