Care este importanta unui review?

Fara doar si poate, suntem parte integranta a erei internetului. Gasim in mediul online tot ceea ce ne intereseaza, iar acest beneficiu trebuie sa il folosim in avantajul nostru. Bineinteles, dintr-un amalgam de informatii noi trebuie sa le selectam nu doar pe acelea care interfereaza in mod direct cu domeniile noastre de interes, ci si pe cele care sunt cat mai aproape de realitate.

Insa, nu putem sa nu recunoastem faptul ca de fiecare data cand intentionam sa facem o investitie de amploare suntem tentati sa citim review-uri pe portalurile de profil, chit ca este vorba despre un echipamanet electrocasnic sau despre un accesoriu IT. Citirea review-ului constituie etapa de documentare, in care ne formam o impresie generala asupra produsului si a caracteristicilor sale. Cu toate acestea, exista si platforme online care doresc sa imbunatateasca sintagma “user – experience”, asa cum este review blog, indrumandu-si utilizatorii si catre ofertele de actualitate regasite in magazine.

Acest lucru este util pentru a nu incepe pe cont propriu sa cautati disponibilitatea produselor recomandate, pierzand simultan timp, energie si rabdare. De asemenea, sugestiile referitoare la magazine vor fi unele din aria comerciantilor cunoscuti in mediul online pentru seriozitatea, promptitudinea si siguranta pe care o ofera clientilor lor, de cele mai multe serviciile lor fiind testate in prealabil de catre redactorul review-ului respectiv.

Sunt anumite detalii pe care trebuie sa le verificati si singuri, insa acestea tin mai mult de preferintele individuale. Spre exemplu, puteti fi interesati de politica de livrare si retur a magazinului, aspecte care nu vor fi neaparat mentionate intr-un review.

Asadar, sa descoperim impreuna avantajele pe care le ofera un review:

In primul rand, exista blog-uri personale in care oamenii isi impartasesc propriile experiente pe care le-au avut cu respectivul produs. Daca vorbim despre un produs de ingrijire corporala, un parfum sau o haina, atunci parerile subiective nu sunt reprezinta in mod cert un punct de reper, pentru ca nu vorbim despre niste functionalitati standard. Insa, daca subiectul articolului este un gadget de ultima generatie, un televizor smart sau un produs electrocasnic, atunci review-urile subiective pot fi cu adevarat utile pentru ca nu sunt scrise pentru marketing, ci pentru a-i informa pe ceilalti despre calitatea produsului testat.

Informatiile pe care le gasiti sunt destul de complexe, iar acest lucru este folositor persoanelor care vor sa afle mai multe detalii despre functionalitatile adiacente ale unui desktop, smartphone sau robot de bucatarie. In catalogul magazinului online, descrierile produselor sunt succinte, sau fara substanta. Din aceasta cauza, un review documentat o sa devanseze informatiile gasite in paginile catalogului. In plus, puteti cumula prezentarile citite, urmand ca la final sa va faceti o impresie de ansamblu. Un review telefoane va deveni astfel mult mai apreciat de catre utilizatorul interesat decat descrierea simpla pe care o poate gasi pe Emag, evoMAG, Altex, Flanco si asa mai departe.

Fotografiile reale reprezinta si ele un avantaj consistent, in acest fel fiind eliminat pericolul de a cumpara un produs care nu arata ca in pozele din magazin. Sunt prea putine situatiile in care redactorii review-urilor se straduiesc sa isi cosmetizeze fotografiile imortalizate, scopul review-ului fiind acela de a evidentia in primul rand micile defecte de fabricatie, spre deosebire de tentativa producatorului de a masca imperfectiunile la nivel de design.

Am lasat la final unul dintre cele mai importante beneficii, respectiv sectiunea de comentarii. Daca la un magazin online ea poate fi restrictionata sau controlata astfel incat sa fie acceptate doar review-urile pozitive, pe o platforma de review-uri fiecare persoana care a testat produsul isi poate scrie impresiile. Sincer, fara a urmari vreun scop comercial.

Leave a Comment