Telekom Romania atrage atenţia asupra fraudelor din mediul online

Frecvent, în mediul online, se desfăşoară campanii de fraudă prin care utilizatorii sunt informaţi că pot câştiga premii, constând în telefoane de ultimă generaţie, de la partenerii Telekom sau de la alte companii renumite din România, în schimbul completării unui chestionar online, se arată într-un comunicat de presă al Telekom.

Fraudele pot avea loc prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte site-uri care imită Telekom Romania, cu intenţia de a induceîn eroare. De cele mai multe ori, acestea sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clienţilor, în care aceştia sunt invitaţi să furnizeze informaţii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuinţei, parole, cod abonat, informaţii privind carduri bancare (număr card, cod CVC, PIN) etc.

Telekom Romania nu organizează astfel de campanii şi atenţionează clienţii să nu dea curs mesajelor prin care sunt rugaţi să apeleze numere de telefon sau să acceseze link-uri indicate pentru revendicarea premiilor, fără a verifica autenticitatea campaniilor sau concursurilor online, prin mesageria privată Facebook Telekom Romania sau la numărul de telefon 1234.

„Toate campaniile cu premii organizate de Telekom se desfăşoară doar pe paginile oficiale de comunicare ale companiei şi nu sunt condiţionate de efectuarea de plăţi sau de comunicarea de informaţii personale”, se arată în comunicatul Telekom.

Articol publicat în cadrul parteneriatului dintre cotidianul Magazin Sălăjean şi ziarul Bursa. www.bursa.ro

Leave a Comment