Cel mai vechi membru activ al UDMR Zalău, mort în tragicul accident din centrul municipiului

Erdődi Béla, șoferul decedat în tragicul accident care a avut loc joi în centrul Zalăului, a fost unul dintre membrii fondatori ai UDMR Zalău și, totodată, cel mai în vârstă membru activ al organizației sălăjene a partidului.
Într-o postare pe pagina oficială de Facebook, UDMR Zalău își exprimă profundul regret față de trecerea fulgerătoare în neființă a lui Erdődi Béla și a soției sale, în accidentul care a avut loc joi în Zalău.

“Moartea tragică a celui mai vechi membru activ al organizaţiei lui UDMR a zguduit comunitatea maghiară a oraşului. E greu să înțelegem şi să ne obișnuim cu gândul că nu mai e printre noi”, scriu cei de la UDMR Zalău. Potrivit aceleiași surse, în decembrie anul trecut, la împlinirea vârstei de 80 de ani și la aproape 30 de ani de activitate politică, Erdődi Béla a fost sărbătorit de colegii săi. “A fost un eveniment frumos, emoționant, însă nimeni nu s-a gândit atunci că va fi ultima dată când îl vom avea aproape și că Erdődi Béla va trece la cele sfinte într-un mod atât de tragic. Cu toții suntem șocați față de ceea ce s-a întâmplat”, ne-a declarat Fazakas Miki, viceprimarul municipiului Zalău.

Alte articole

11 Thoughts to “Cel mai vechi membru activ al UDMR Zalău, mort în tragicul accident din centrul municipiului”

  1. Anonim

    Fazakas MIKLÓS

  2. Anonim

    No ,pi amu să mai duce si cate un ungur mai vechi .Il ie dumnezo la el ca-s puțini si in rai .Doamne iartă-l !

  3. cine are o mare parte din vina??

    S-a stabilit de câteva ori data în care urma să fie semnat protocolul dintre Primărie şi Poliţie pentru punerea radarelor în funcţiune. Ultima oară în urmă cu două săptămâni. Poliţia a refuzat semnarea lui. Iosif Ghiurca, coandantul Inspectoratului Judeţean de Poliţie Sălaj, explica ieri pentru Graiul Sălajului că radarele există, sistemul de monitorizare este bun, însă se intenţionează ca acest sistem să se aplice le nivel naţional. În acest sens au fost prezenţi specialişti de la Direcţia de Telecomunicaţii din cadrul Ministerului de Interne şi au spus să mai avem puţină răbdare, pentru că acesta se doreşte a fi un sistem unic. Sistemul de monitorizare funcţionează, doar că nu se aplică contravenţiile.

  4. asta era in 2014 - 2015

    Administatorul public la Zalăului, Radu Nistorescu, întrebat când vor intra în funcţiune cele cinci radare de pe bvulevard, a răspuns cu amărăciune în glas că se va întâmpla… “la paştele cailor”. Există riscul amenzilor din partea Uniunii Europene, pentru că sistemul s-a realizat cu fonduri europene. Noi am semnat mai bine de un an protocolul, dar văd că poliţia nu mişcă un deget în acest sens”.

  5. unde sunt procurorii?

    sa-i ancheteze pe toti sefii din politia salajeana, finca nu au fost in stare sa se foloseasca de Sistemul de monitorizare a traficului din Zalau – inclusive cele 5 radare fixe

  6. Anonim

    pe o distanta de doi kilometri ne pândesc cinci radare. La cinci ani de la instalare, inca sunt inofensive. Dar daca radarele ar functiona, ar inregistra in medie 600 de contraventii pe zi, cum a rezultat din probe, dupa instalarea l

  7. Politia este principalul vinovat !!!

    Stiti de ce politia nu a vrut sa foloseasca aceste radare?
    Pentru ca nu a avut curajul sa-si treaca in “system informatic” pe toti pilosii si excrocii, care sa fie “scutiti” de amenzi.
    Adica sa se inregistreze in system acele numere de masini, la care sistemul sa fie “orb”.
    Imaginati-va sa treci aciolo 500-1000 de nr de masina: toti politicienii, cu neveste, copii si amante, toti politistii si magistratii, tori smecherii si sammsarii de masni, etc,

  8. Anonim

    Sa fim bine înțeleși, radarele sunt funcționale, numai ca nu-i cine sa aplice amenzile pentru conducatorii auto care circula cu viteza prea mare ori au trecut pe roșu. Amenda ar fi de 195 de lei și în medie s-ar înregistra 600 de contavenții pe zi, cum a rezultat din “probe”, dupa instalarea radarelor. radare de pe bulevardul Mihai Viteazul surprind în fiecare zi circa 600 de șoferi care trec pe roșu și care depașesc limita legala de viteza, a reieșit din testele facute inițial, dupa montarea lor. “n topul încalcarii regulilor de circulație pe bulevard se afla vitezomanii, 450 la numar. Alți 150 de șoferi sunt depistați în timp ce patrund în intersecții pe culoarea roșie a semaforului, potrivit informațiilor transmise atunci de Paul Maghiu, purtator de cuvânt al Direcției Generale de Administrare a Domeniului Public (DGADP). Stau marturie imaginile surprinse în trafic cu șoferii indisciplinați, imagini ce sunt stocate în baza de date a DGADP.

  9. […] Într-o postare pe pagina oficială de Facebook, UDMR Zalău își exprimă profundul regret față de trecerea fulgerătoare în neființă a lui Erdődi Béla și a soției sale, scrie magazinsalajean.ro. […]

    1. Gheorghe

      1. udmr nu-i partid, ci ONG,
      2. Dumnezeu nu doarme, mai ia din unguri.

  10. Anonim

    Atatea evenimente, furturi, jafuri,talharii, de accidente nici nu mai discutam, nu s au intamplat in Salaj intr un interval atat de scurt, de la o zi la alta, NICIODATA! Oare chiar nimeni nu vede faptul ca managementul Politiei si felul in care este condusa instituia sunt cauzele din care au loc toate aceste lucruri? Verificari in trafic facute de ochii lumii, patrule inexistente, razii zero, controale zero, fiecare isi vede de business ul lui, aducai de masini, afaceri, invarteli si aceasta este consecinta. Plus o conducere nepregatita, imatura, incompetenta. F interesant e ca de la Bucuresti nu se spune nimic….

Leave a Comment