Lucrările de reabilitare de pe strada Cloșca se apropie de final

Lucrările de reabilitare ce se desfășoară pe strada Cloșca din Zalău nu au fost finalizate nici la cel de-al doilea termen stabilit, respectiv sfârșitul lunii octombrie 2018, însă, odată cu îmbunătățirea condițiilor meteo, lucrările au intrat într-un ritm care pot conduce în scurt timp către finalizarea lucrărilor. Inițial, reprezentanții municipalității ne-au comunicat că termenul limită pentru finalizarea lucrărilor a fost 30 octombrie 2018: “Având în vedere că obiectivul de investiții strada Cloșca este finanțat prin PNDL, termenul de finalizare a fost prelungit până în data de 30 octombrie 2018 pentru corelarea lucrărilor de demolare a rețelei electrice și conectarea locuințelor la noua rețea, precum și la rețelele ce asigură serviciile de internet, telefonie și cablu TV. Penalitățile se vor calcula după recepția investiției și vor fi aplicate antreprenorului”, au răspuns reprezentanții municipalității la solicitarea Magazin Sălăjean.

Cu toate acestea, mult-așteptata zi a recepționării proiectului este deocamdată incertă, însă traficul se desfășoară în condiții normale pe această stradă. Au fost finalizate, în cursul săptămânilor trecute, lucrările de ridicare la cotă a gurilor de scurgere și se amenajarea trotuarelor. Au fost îndepărtate cablurile vechi (telefonie, internet, cablu TV).

“Referitor la proiectul derulat pe strada Cloșca, vă comunicăm că, pentru finalizarea proiectului, mai este necesară executarea următoarelor lucrări: marcaje rutiere (treceri pietoni și marcaje longitudinale); amplasarea stâlpilor de protecție a pietonilor; completări la pavaje. Recepția lucrărilor va avea loc de îndată ce proiectul va fi finalizat”, se arată în răspunsul primit zilele trecute din partea reprezentanților Primăriei municipiului Zalău.

Investiţia demarată în urmă cu un an, în valoare de peste 1,6 milioane de lei, s-a derulat într-un ritm lent, spre disperarea locuitorilor din zonă şi a şoferilor care se luptă cu problemele cauzate de blocajele în trafic, mai ales la orele de vârf. Lucrarea a avut ca timp de execuție stabilit inițial, cinci luni.

Alte articole

8 Thoughts to “Lucrările de reabilitare de pe strada Cloșca se apropie de final”

  1. Ada

    Scopul reabilitării era ca, la orele de vârf, traficul sa se desfășoare normal, in rest strada fiind mai mult pustie. Din păcate, a ieșit un mare rahat: ați amplasat niste borduri in poarta la câteva case numai bune să agăți rotile in ele (de ce nu la toate, sa fie rahatul complet?!), Ati montat stâlpi de protecție că sa nu mai poata parca mașinile pe trotuar (idee buna daca era strada centrala). Dar pe acolo nu trece nimeni toată ziua, cu excepția orelor de vârf, când toți își lasă copiii la școală și grădiniță. Pe cine deranja daca, la acele ore de vârf, părinții puteau parca 5 minute pe trotuar? Voi beti șampania , noi o sa ne lăsăm mașinile pe mijlocul drumului, că la școală trebuie să ajung

  2. eu

    Scopul final trebuia să fie fluidizarea traficului. Proiectul final îți arată pe unde sa meargă pietonii și unde sa parchezi, tipic comunist (noi vrem sa mergi pe aici!). Dar în acele parcari își lasă riveranii mașinile peste noapte, iar noi tot în drum oprim. Mai puneți 2 semafoare, sa fie bătaia de joc întreaga

    1. Anonim

      correct, sunt curios daca tampitii din primarie au trecut pe acolo in orele de varf ???
      nu trece o dimineata in care sa nu-l onjur pe primarul Zalaului, Ciunt !! si ma rog la Dumnezo sa-l loveasca pesta porcina, pe el si toti din PSD-primaria Zalau !!!

  3. Ion

    In locurile foarte aglomerate se fac sensuri giratorii, unde circulația se poate regla singura. Daca nu erau stâlpii și bordurile, partea carosabila era mult mai lata, erau si parcări la orele de vârf și aveau și pietonii loc. Așa, drumul e îngust, nu sunt nici parcări, iar pietonii tot în stradă ies pt că lumea își parchează mașinile intre stâlpi (pana când o să îi rupă și pe aia)

    1. Anonim

      ce tampit din primarie a aprobat asa stalpi pe trotuoar? sa-i bage la masa undeva !!
      drumul a fost mult mai lat inainte de modernizare ! si acuma au facut pe partea de sut un fel de rigole, parcari, locuri de “_utut pe masa” !!
      ce TAMPIT din primarie a aprobat acele intrari la unele case? cu ce scop? incurcamai mult circulatia !!!

  4. PRIMARUL

    RAHAT MARE MARE .

  5. Anonim

    Excelenta idee cu acei stalpi care nu permite parcarea pe trotuare. Asa trebuie facut si pe alte strazi mai ales ca trotuarele ai ramas tot inguste. Langa fostul Ias trebuia largit trotuarul, propietarul a creat o zona cu arbusti cu de la sine putere !

  6. stâlpilor de protecție a pietonilor; completări la pavaje

    stapi mamii voastre ! ori ii pui peste tot, ori nu ii pui deloc !
    pavaje de rahat ! asa le are puse si Ciunt la el acasa? cine a aprobat acele diferente de nivel pe trotuoar fara a fi semnalizate? ce e cu acel trotuoar lat de 2-3 metri in unele locuri si de 0,5 metri incontinuoare?