Consumatorii salajeni, tot mai nemultumiti de servicii

Tot mai multe reclamatii au fost depuse de salajeni, in ultimele zile, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Salaj. De la inceputul lunii septembrie, am preluat 18 reclamatii din partea consumatorilor, cu cinci mai multe decat in aceeasi perioada a lunii anterioare, ne-a declarat Dorina Rednic, comisarul sef adjunct al CJPC Salaj. Reclamatiile au vizat, in special, intarzieri in recuperarea contravalorii daunelor – asigurari auto (trei reclamatii), nerespectarea clauzelor contractuale (caracteristici, calitative si termene de finalizare a lucrarilor) in prestari servicii – confectionare mobilier usi (doua reclamatii), precum si extrase de cont neconforme cu platile efectuate – servicii financiare nebancare (doua reclamatii). De asemenea, in prima jumatate a lunii in curs, un salajean a reclamat serviciile de transport calatori, respectiv comportamentul abuziv din partea conducatorului auto. Alte doua persoane s-au adresat CJPC Salaj, reclamand prestari de servicii de alimentatie publica necorespunzatoare, si anume refuzul de a fi servite si pentru comportament abuziv. Alte reclamatii au fost cu referire la serviciile turistice (consumatorul nu a fost anuntat de ora plecarii), la serviciile de utilitati (pentru facturare incorecta) si pentru defectarea unor produse in cadrul termenului de garantie (telefon mobil, cantar electronic, aparat audio Nova, saci si confectii textile). Reclamatiile sunt in curs de solutionare, a incheiat comisarul sef adjunct al CJPC Salaj.

Leave a Comment