Oferta televiziunilor: izma creata

Nu stiu cati dintre noi au vreme sa treaca putin prin filtrul personal ofertele canalelor de televiziune din Romania, fie ele publice sau private. Eu am facut asta intr-o seara si am revenit la aceeasi concluzie de acum 10 luni, dupa ce am vizionat selectiv emisiunile cu care s-au impopotonat programele din noaptea dintre ani. Adica de Revelion, cand am avut din plin umor sforaitor si de o calitate indoielnica, aruncat in obrazul spectatorilor ca o placinta unsuroasa. Si asa au continuat lucrurile si in toate aceste luni care au urmat: pe sticla ni s-au servit emisiuni de slaba calitate, unde limba romana este stalcita si trecuta prin furcile caudine, show-uri grotesti despre subiecte politice mai mult sau mai putin reale, stiri fabricate si povesti cu pesti despre tot soiul de VIP-uri de mana a treia. Cam aceasta este oferta televiziunilor din Romania, unde jurnalismul se face adesea intrand cu bocanci de militar in viata privata, unde deontologia este o notiune uitata prin cine stie ce manual jerpelit si unde orice rufe trebuie spalate in public.

m

Se spune ca mass media ofera ceea ce se cere pe piata, adica raspunde prompt la dorintele publicului. Este drept pana la un punct, intrucat eu nu pot admite ca toti romanii sunt innebuniti sa vada calupuri de scandaluri dintre Zavoranca si ex-sotul Pepe sau sa afle in prime-time cantitatea de silicon pe care si-au varat-o in sani, buze si in

Leave a Comment