Un singur ofertant la licitația pentru construirea tronsonului doi al centurii Zalăului

Licitația privind proiectarea și execuția tronsonului doi al șoselei de centură Zalău s-a încheiat zilele trecute, un singur ofertant, mai precis o asociație, manifestându-și interesul pentru realizarea acestui proiect pe care zălăuanii îl așteaptă de peste un deceniu. Pentru anunțul de participare nr. CN1011562/25 mai 2019 privind proiectare și execuție “Varianta de ocolire a municipiului Zalău între DN 1F 79+625 – DJ 191C” a fost depusă o ofertă de către Asocierea Drum Asfalt SRL – Vahostav-SK.as. (cel de-al doilea asociat fiind o firmă din Slovacia, n. red.). Informații cu privire la licitație vor putea fi furnizate după ce se publică raportul procedurii”, se arată în răspunsul primit din partea municipalității, la solicitarea cotidianului Magazin Sălăjean. Durata contractului este de 90 de luni şi cuprinde şase luni perioada de proiectare, 24 de luni perioada de execuţie a lucrărilor, 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor, care poate fi extinsă până la 84 de luni, în funcţie de perioada de garanţie ofertată. Valoarea estimată a contractului este de 189.257.405 de lei fără TVA reprezentând echivalentul a aproximativ 40.265.000 de euro, bani ce provin din fonduri europene nerambursabile.

Alte articole

10 Thoughts to “Un singur ofertant la licitația pentru construirea tronsonului doi al centurii Zalăului”

  1. Anonim

    siguri sunt asociati cu tibor marc, securistul atotputernic al salajului

  2. Anonim

    sigur esti un postac cacare NU gandesti

  3. Girda Adrian Ioan

    Fraticaaaaa, vezi sunt mai multi asociati: DRUM ASFALT, VÁHOSTAV – SK, a. s., , INSTITUTUL DE ARHEOLOGIE VASILE PARVAN, , SC Zublin Romania SRL, REL-MONT S.R.L., UROCERAD INTERNATIONAL, DANAVI, mai exacy acestia. Informeaza-te putin cand scrii articole, chiar nu e greu sa faci un articol calumea.

  4. Anonim

    „romanii” au votat cu un „roman” la prezidentiale
    PSD sunt „romani” si au votat cu un „roman” la prezidentiale
    PSD Salaj este condus de 20 de ani de un „Roman” , de Tibi Marc , un „roman” adevarat !
    stiti bancul?
    Cum te cheama pui de dac? Tibi Marc !!! in acest banc, orice nume de ungur e bun.

  5. Anonim

    nu conteaza cine sunt ! doar sa faca in sfarsit un drum bun in tara asta !! pana acuma doar si-au batut joc de lucrari !
    iar garantia sa fie de min 10 ani pe structura de rezistenta
    vedeti dealul varsoltului, care fuge la vale !!!
    vedeti vechea centura, care da urme de oboseala si nici macar nu au circula masini pe ea !!

  6. Cristian

    Drum Asfalt ține de Selina sau Trameco, e a bihoreanului Beniamin Rus. Ei construiesc bucata aia de autostradă înspre Borș. Și lucrează foarte repede, sunt serioși. Acum, să nu concureze singuri și să iasă pe locul 2…

  7. Anonim

    Totusi cati km are , cum naiba sa coste peste 40 de milioane de euro?

    1. Anonim

      8 km de drum de tara la 40 milioane de euro
      o sa fie un drum la fel de prost ca si ceea lalta jumatate de centura !

  8. Anonim

    pai ungurii fac autostrazi la banii astia
    si le fac bine !!!
    si ei nu au nimic ! nu au bitum ! nu au piatra ! nu au asphalt !! nu au ciment ! nu au fier !! dar ei nu fara asa de mult cat la noi, si daca tot fura de restul fac lucrari de calitate

  9. Anonim

    Și mie mi se pare cam gogonată cu valoarea realizării acestui teonson dar nu cunosc traseul.Va trebui să ajungă in Meseș dar nu știu pe unde și unde va ieși in „Națională”.
    Cat despre furat asta e obligatoriu la noi numa’,tre’ să aibă mare grije că,fiind fonduri europene vor sta cu ochii pe ei ca pe butelie…

Leave a Comment