Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate. Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la alegerile prezidențiale din data de 18 mai, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 17 și 18 mai, după cum urmează:
- sâmbătă, 17 mai, orele 8-15 – depunerea cererilor pentru motivul expirare, pierdere, furt sau deteriorare și eliberarea actelor de identitate
- duminică, 18 mai, orele 8-20 – doar eliberarea actelor de identitate.
Pentru cererile depuse până în data de 17 mai inclusiv, actele de identitate se vor ridica în data de 18 mai. În zilele de 17 și 18 mai, activitățile de relații cu publicul se vor desfășura în clădirea Primăriei Municipiului Zalău, la sediul vechi al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, deoarece în sediul actual pentru relații cu publicul funcționează o secție de votare.