Asfalt nou pe strada Gheorghe Doja, după finalizarea trotuarelor

Ritmul la lucrările de reabilitare a străzii Gheorghe Doja a încetinit de mai bine de două săptămâni, aceasta după ce reabilitarea trotuarelor și a rețelelor de canalizare și apă a ajuns în Brădet, în dreptul magazinului Penny (pe partea dreaptă, sensul de urcare) și mult mai jos, până în apropierea intersecției cu strada Mihai Eminescu (partea stângă, sensul de urcare). Lucrările au stagnat din cauza faptului că în această perioadă s-a lucrat cu un număr mic de angajați. Reprezentanții Primăriei Zalău ne-au comunicat faptul că începând de marți, 9 iunie, lucrările au fost reluate la capacitatea normală, urmând ca rețelele de canalizare și apă vor fi trotuarele să fie executate și finisate în scurt timp.Totodată, după ce lucrările de canalizare se vor finaliza, strada Gheorghe Doja va fi asfaltată, iar lucrările ar putea începe, dacă totul decurge conform graficului, la finele lunii iunie. “În perioada stării de urgență și de alertă la strada Gheorghe Doja s-a lucrat cu număr redus de personal. Pe această stradă, practic, avem de realizat trei proiecte de investiții, la care lucrările trebuie să fie realizate într-o succesiune logică: modernizare stradă și trotuare (proiect finanțat prin POR- Axa 4.1 – mobilitate urbană durabilă); modernizare și extindere a sistemului de iluminat public – etapa I (proiect finanțat prin POR – Axa 3.1C- iluminat public); reabilitare și extindere rețea de canal menajer și apă, pe anumite porțiuni (proiect executat de Compania de Apă).

Pe această stradă, reprezentanții firmei care a câștigat licitația pentru modernizarea și extinderea rețelei de iluminat public – etapa I vor fi în șantier pentru execuția lucrărilor începând din data de 9 iunie. Începând de săptămâna viitoare constructorul va relua lucrările pentru finalizarea trotuarelor pe partea stângă, sensul de urcare. De asemenea, am convenit cu reprezentanții firmei care execută lucrările pe această stradă ca în ultima decadă a unii iunie să demareze lucrările de asfaltare. Dorim ca până în ultima decadă a lunii iunie, înainte de asfaltare, și Compania de Apă să finalizeze lucrările pe care le au pe această stradă. Faptul că proiectul gestionat de Compania de Apă privind reabilitarea și extinderea rețelei de canal menajer și apă este mult întârziat afectează și lucrările de investiții la acest obiectiv. Am avut întâlniri cu cei din conducerea Companiei de Apă pe tema implementării proiectelor de mobilitate urbană durabilă, în scopul execuției tuturor lucrărilor de pe străzile din municipiu într-o succesiune logică. Dorim ca deranjul produs de implementarea acestor investiții să fie cât mai mic. Suntem conștienți de faptul că este nevoie de o succesiune logică a lucrărilor, iar proiectele nu pot fi mult întârziate având în vedere termenele contractuale”, ne-a transmis Teodor Bălăjel, viceprimarul municipiului Zalău.

Foto ©Magazin Sălăjean

Alte articole

7 Thoughts to “Asfalt nou pe strada Gheorghe Doja, după finalizarea trotuarelor”

  1. Anonim

    dar cu cei care parcheaza EXACT pe trotuarele recent refacute, cand vorbiti? trotuarul sau pista de biciclete NU SUNT PARCARI. in rest , spor .

  2. Anonim

    Asta a fost marea gresala.Pistele pentru biciclete trebuiau facute la marginea carosabilului si la nivel cu acesta.Delimitate apoi cu stapisori de plastic.Asa nu va fi nicicum.Pietonii nu stia ce-s alea si parca numai pe rosu le place sa mearga.Deunazi era sa-l iau pe un prunc in „coarne”.Noroc ca mergeam foarte incet.Ma-sa se binocla pe feisbuc si asta o luat-o direct cata sosea.Mai bine poate ca l-am oprit eu.La coborarea si urcarea de pe piste nu va fi veci cum trebe si tre sa te dai jos.Si marea problema.Acolo unde latimea trotuarului permite,va fi vesnic plin de masini.Garajele si curtile celor care le au sunt goale,din comoditate.

  3. Anonim

    bine punctat. noi nu avem legislatie care sa trateze acest subiect cel putin la nivel local.sau li se rupe. din masina nu se coboara ,pe trotuar nu umbla.de ce ar avea nevoie de trotuar sau pista de bicicleta? acestea sunt pentru saraci.

  4. Anonim

    Cum sa știe sa le proiecteze cu cap, când folosesc bicicleta doar ca este la moda. Așa se face . Nu??? Este bun dacă este la moda.

  5. Anonim

    PISTE DE BICICLETE CA ASA E MODA …..DAR ZALAUL NU E UN ORAS UNDE VOR UMBLA MULTI CU BICICLETELE DIN CAUZA CA 80 % DIN ZALAU ESTE PE DEALURI ….NU E CA ORADEA ,ARAD ,TIMISOARA ……..

  6. Anonim

    Nu toți sunt mâncători de ciolan afumat cu fasole sau sportivi cu telecomanda pe burta.

  7. 4 benzi!

    Bicicletele ca bicicletele, ca oricum nu merg multi cu bicicleta in Zalau si cu atat mai putin la urcare din centru pe Doja, dar era un moment bun sa se fi aplicat varianta de proiect existenta deja cu largirea de la 3 la 4 benzi pe toata lungimea soselei sau macar pe majoritatea lungimii ei (momentan fiind 4 benzi doar prin Bradet, in rest 3, dar si astea mai mult teoretic din cauza masinilor parcate aproape peste tot, exceptand in centru, de langa Primarie si pana spre Unicarm).

Leave a Comment