Autostrada Transilvania, sub lupa patronilor din Bihor și Sălaj

Oficiali ai Federației Patronilor Bihor și cei ai Organizației Patronilor din Sălaj au analizat astăzi stadiul lucrărilor la Autostrada Transilvania, sectoarele Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor. Concluzia este simplă: s-au făcut pași importanți, dar la autostradă se lucrează de mult prea mult timp, iar mediul de afaceri nu mai are răbdare.

 Stadiul lucrărilor de construcție în cazul sectoarelor de autostradă Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor au fost analizat astăzi în teren de vicepreședintele Federației Patronilor Bihor, Vasile Fonoage, și de președintele Organizației Patronilor din Sălaj, Alin Buză. Concluzia în urma vizitei în teren este că s-au făcut pași importanți în construcția autostrăzii, dar lucrările la acest proiect extrem de important pentru România au început în 2004, adică de prea mult timp și încă este mult de muncă. Vicepreședintele Federației Patronilor Bihor, Vasile Fonoage a atras atenția că de vină pentru atâția și atâția ani de când se lucrează la Autostrada Transilvania sunt desele modificări din structura de conducere a Ministerului Transporturilor, modificările legislative, schimbările politice, contestațiile și nenumăratele modificările de proiect. „Am considerat că este momentul să facem o vizită în teritoriu, să vedem stadiul lucrărilor, să analizăm problemele. Am constatat că există sectoare pe care se lucrează intens, că există utilaje în teren, toate puse la treabă. Din păcate, din 2004 când s-a dat startul lucrărilor la Autostrada Transilvania au trecut 18 ani, iar soarta acestei autostrăzi a fost mult prea mult tărăgănată. În acești 18 ani, pe la Ministerul Transporturilor s-au perindat cel puțin 20 de miniștri. Vă dați seama ce înseamnă să tot schimbi miniștri, să modifici, să aduci, să înlocuiești. Lucrurile au fost luate mereu de la capăt. S-a făcut un studiu de fezabilitate, s-a schimbat ministrul, iar acel studiu de fezabilitate n-a mai fost bun. Acestea sunt, cred eu, cauzele care au dus la atâția și atâția ani de când se lucrează la autostradă”, a declarat Vasile Fonoage.

Infrastructura rutieră, esențială pentru mediul de afaceri sălăjean

„Eu văd săptămânal o parte din stadiul lucrărilor pe aceste tronsoane de autostradă pentru că mă deplasez mult prin această zonă. Eu cred că s-au făcut pași importanți în ultimii ani și le felicit pe firmele serioase care au demonstrat că își fac datoria”, a spus președintele Organizației Patronilor din Sălaj, Alin Buză. Acesta a însoțit delegația în teren pentru analizarea lucrărilor de construcție a Autostrăzii Transilvania.

 

2 Thoughts to “Autostrada Transilvania, sub lupa patronilor din Bihor și Sălaj”

  1. […] Oficiali ai Federației Patronilor Bihor și cei ai Organizației Patronilor din Sălaj au analizat astăzi stadiul lucrărilor la Autostrada Transilvania, sectoarele Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor. Concluzia este simplă: s-au făcut pași importanți, dar la autostradă se lucrează de mult prea mult timp, iar mediul de afaceri nu mai are răbdare.  Stadiul lucrărilor de construcție în cazul sectoarelor de autostradă Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor au fost analizat astăzi în teren de vicepreședintele Federației Patronilor Bihor, Vasile Fonoage, și de președintele Organizației Patronilor din Sălaj, Alin Buză. Concluzia în urma vizitei în teren este… Citeste mai mult […]

  2. […] Oficiali ai Federației Patronilor Bihor și cei ai Organizației Patronilor din Sălaj au analizat astăzi stadiul lucrărilor la Autostrada Transilvania, sectoarele Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor. Concluzia este simplă: s-au făcut pași importanți, dar la autostradă se lucrează de mult prea mult timp, iar mediul de afaceri nu mai are răbdare.  Stadiul lucrărilor de construcție în cazul sectoarelor de autostradă Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor au fost analizat astăzi în teren de vicepreședintele Federației Patronilor Bihor, Vasile Fonoage, și de președintele Organizației Patronilor din Sălaj, Alin Buză.  » Mai multe detalii […]

Leave a Comment