Reclamatie cu bucluc

Inspectorii din cadrul Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Salaj au desfasurat, in cursul saptamanii trecute,14 controale la agentii economici din judet.

Directorul executiv al OJPC Salaj, Aurora Sabou, a declarat ca 10 societati verificate au incalcat legislatia in domeniu, iar pentru deficientele constatate s-au aplicat amenzi in valoare de 4.000 lei.

In perioada de referinta, au fost primite trei reclamatii din partea consumatorilor, inspectorii cercetand si solutionand doua dintre acestea.

Prima reclamatie a avut ca obiect un aspirator defect, desi se afla in perioada de garantie. In urma cercetarilor s-a dovedit ca reclamatia avea temei, iar agentul economic a fost nevoit sa remedieze deficientele.

Cea de-a doua plangere a facut referire la un telefon mobil care nu functiona, desi a fost reparat de mai multe ori. Aceasta, insa, s-a dovedit a fi neintemeiata, deoarece in perioada cat a stat la magazin telefonul a functionat si nu au fost depistate deficientele reclamate de consumator.

Leave a Comment