Sub stapanirea lui Claudiu Silaghi, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Salaj a inregistrat cea mai neagra perioada in ceea ce priveste comunicarea si, implicit, transparenta institutiei in raport cu cetateanul. Chiar daca, lunar, isi goleste fara nicio remuscare cardul de salarii – alimentat, ce-i drept, din bani publici, Silaghi continua sa se comporte in relatia cu unele ziare locale de parca ar incaleca propria-i feuda.
Dupa ce o importanta perioada a impartit dupa bunu-i plac informatii cu privire la activitatea Comisariatului, invaluit parca de aura megalomaniei, neuronul lui Silaghi i-a transmis acestuia semnalul ca ar fi bine sa stranga robinetul. Ceea ce s-a si intamplat, in ultima perioada, directorul CJPC preferand ca ofere informatii sub forma de firimituri, si astea aruncate doar inspre presa pe care o considera, de la inaltimea sa, obedienta. Atitudinea directorului CJPC Salaj lasa cu atat mai mult de dorit, cu cat, in mod normal, orice institutie media poate si trebuie sa comunice activitatea pe care Comisariatul o desfasoara, in folosul cititorilor si, implicit, al platitorilor de taxe si impozite. Adica al palmasilor pe care o astfel de institutie are obligatia sa-i apere. Poate ca acest aspect, extrem de important, ar trebui sa ajunga si la urechile lui Silaghi, chiar daca omul se mai bucura, inca, de o anumita sustinere politica din partea PDL Salaj, partid care, de altfel, i-a pus la dispozitie (speram, pentru o perioada cat mai vremelnica) acest fotoliu.
Din nefericire, Claudiu Silaghi nu este singurul exemplu care, peste noapte, s-a trezit cu borcanul plin cu muraturi in brate. Insa, in cazul sau, avem certitudinea ca sezonul gogonelelor murate nu va dura o vesnicie – fenomen pe care actualul director al CJPC il va intelege, cel mai probabil, anul viitor. Sau, de ce nu, ceva mai devreme…