”NASTRATIN”, singura revistă de pamflet (inter)urban și caricatură de brand, a ajuns deja la numărul 4. Publicația fondată de Ioan Sorin Roșu și condusă de Vlad Hogea (Director General) îl are ca Art Director pe Mihai Matei.
Din sumarul acestui număr ieșit din tipare (la figurat, dar și la propriu!) indicăm aici doar câteva repere: ”Galeria Atelier < Horațiu >” (rubrică permanentă de Horațiu Mălăele), ”Mizeria ca politică de stat” (de Olimpian Ungherea), ”Muncile lui Nastratin” (de Marius C. Romașcanu), ”Cafeaua logofătului Tăutu” (de Vlad Hogea), ”Strămoșii lui < Nastratin >” (de Horațiu Șerb), ”Povești de dragoste nemuritoare” (de Mihai Matei), grupaje de epigrame de Nicolae-Paul Mihail, George Corbu și Elis Râpeanu, texte ale marilor clasici ai umorului românesc, precum și o sumedenie de caricaturi, alegorii grafice și benzi desenate de brand.
Revista ”NASTRATIN” (editată de MEDIA BLOC – www.mediabloc.eu) este tipărită în 10.000 de exemplare/ediție (tiraj auditat BRAT). Primele 3 numere au fost difuzate gratuit, prin rețeaua SPIN MEDIA (www.spinmedia.ro – peste 750 de standere amplasate în locații premium din: București, Alba Iulia, Alexandria, Arad, Baia Mare, Bistrița, Brașov, Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Dej, Deva, Giurgiu, Hunedoara, Mediaș, Oradea, Orăștie, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sebeș, Sibiu, Sighișoara, Târgu Mureș, Timișoara, Turda, Zalău).
Începând cu numărul 4 al publicației (care apare pe piață luni, 16 mai), ”NASTRATIN” este distribuit prin MEDIA GAMMA PUBLISHERS, în magazinele și chioșcurile de presă din toată țara (prețul de vânzare fiind de 2,4 lei / exemplar).
Conținutul ediției tipărite a revistei ”NASTRATIN” poate fi vizualizat în format digital pe www.nastratin.ro (care, în curând, va deveni un portal de caricatură și pamflet în toată regula).