Branduri de succes, interesate să vândă în Activ Plazza

Branduri de succes, interesate să vândă în Activ Plazza

Din luna decembrie a anului trecut, în incinta centrului comercial Activ Plazza s-a remarcat o creştere semnificativă a traficului de clienţi, comparativ cu perioada anterioară. Trendul ascendent al fluxului de cumpărători s-a menţinut şi în cursul lunilor ianuarie, februarie şi martie ale acestui an, în pofida faptului că începutul de an este recunoscut ca slab din punct de vedere comercial. Acest fapt, după cum a apreciat managerul general al Mall-ului Activ Plazza, Dumitru Rus, a stârnit interesul reprezentanţilor unor lanţuri naţionale (şi nu numai) de magazine, care au un sistem bine pus la punct de observare a traficului, pieţei şi polurilor comerciale.

Leonardo a deschis la Activ Plazza

Din decembrie am fost contactat pentru a primi aici noi firme. Acestea doreau să-şi deschidă magazine în incinta Mall-ului cu toate că funcţionau atunci în alte locaţii din Zalău. Dacă la deschiderea Mall-ului, în noiembrie 2009, s-a reproşat de către populaţie că în cadrul centrului comercial nu sunt firme de renume naţional, începând din 2011 câteva dintre acestea şi-au exprimat intenţia de a funcţiona aici. Una dintre acestea este Leonardo, care a deschis de ieri un magazin, la parter, pe o suprafaţă de 363 metri pătraţi. O altă firmă va fi B&B Collection, brand reprezentativ pentru cei mai mari producători din Europa, având 120-130 de magazine la nivel naţional. În urmă cu două săptămâni am semnat cu repezentanţii acestei firme un contract în vederea deschiderii în Activ Plazza a două magazine: unul la parter, pentru produse cosmetice, iar celălalt la primul nivel, pentru bijuterii, ceasuri şi gablonţuri, a precizat Dumitru Rus.

Din toamnă, se va deschide un supermarket alimentar

Activ Plazza reprezintă o mare tentaţie şi pentru comercianţii de produse alimentare. Începutul acestei toamne ar putea marca momentul de deschidere al unui supermarket în Mall. Suntem în discuţii avansate cu un retailer, un supermarket alimentar, care doreşte să închirieze în incinta Mall-ului o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi. Încă nu s-a semnat contractul, dar negocierile sunt în stadiu destul de avansat. Aflându-ne în vecinătatea pieţei şi ştiind că populaţia vine aici să se alimenteze cu produse proaspete şi de calitate, credem că este oportună deschiderea în această zonă a unui supermarket. Menţionez că sunt foarte atent cu ce fel de firme discut, pentru că vreau să aduc la Zalău un supermarket care practică, dacă nu cele mai scăzute preţuri, să se poziţioneze între primii trei din ţară ca nivel de accesibilitate al preţurilor pentru clienţi. Din cele discutate cu cei care şi-au arătat interesul de a veni la noi, credem că începând cu 1 septembrie 2011 supermarketul ar putea să funcţioneze, a arătat managerul general al Activ Plazza.

Potrivit interlocutorului nostru, reprezentanţii centrului comercial din Zalău au făcut toate pregătirile necesare pentru a oferi celor interesaţi spaţii în incinta Mall-ului, în ce privesc utilităţile interioare şi accesul autovehiculelor cu marfă, iar după semnarea contractului, cei care închiriază spaţiile vor face amenajările ulterioare de care mai au nevoie.

Activ Plaza, fără Cinematograf

Cel mai modern Cinematograf din Zalău s-a desfiinţat. Cum bine se ştie, din 2010, s-a amenajat la etajul III un cinematograf 3D, care a presupus eforturi financiare destul de însemnate. Am dorit să punem la dispoziţia zălăuanilor alternativa Clujului, pentru a viziona un film în condiţii audio moderne, cu ochelari 3D şi cu fotolii confortabile. Dar se pare că această modalitate de petrecere a timpului liber şi chiar de culturalizare nu a …prins la zălăuani, deşi ne-am străduit să le oferim filme în primă vizionare. Ne pare rău că am luat decizia de a desfiinţa cinematograful, dar fiind şi noi o firmă, suntem interesaţi de profit. Ori această decizie este mai avantajoasă decât aceea de a ocupa un spaţiu de 150-200 metri pătraţi care nu aducea venituri. Pentru spaţiile comerciale din Mall cererea de închiriere este în creştere, iar oferta noastră este limitată, a declarat Dumitru Rus.

Nu în cele din urmă, potrivit sursei citate, în următoarea etapă va fi modernizat etajul al II-lea al Mall-ului pentru a fi adus la nivelul de percepţie vizuală echivalent cu etajul I.

Leave a Comment