Precizari de la Fisc

Precizari de la FiscDirectia Generala a Finantelor Publice (DGFP) Salaj face cunoscut ca solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusa, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala teritoriala din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, conform unui Ordin al presedintelui ANAF.

Cererea de utilizare a certificatului fiscal (Formular 150) trebuie insotita de urmatoarele documente: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, in copie si original; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil (acest document se depune in situatia in care titularului certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).

DGFP Salaj adauga ca, incepand cu obligatiile declarative aferente lunii octombrie, declaratiile fiscale vor fi depuse numai electronic de catre contribuabilii mari si mijlocii, definiti conform reglementarilor in vigoare, precum si de sediile secundare ale acestora.

Leave a Comment