Aproape 50 de reclamatii depuse de consumatori in noiembrie

Aproape 50 de reclamatii depuse de consumatori in noiembrieIn cursul lunii noiembrie, 49 de salajeni au depus reclamatii la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Salaj, 39 dintre acestia fiind nemultumiti de serviciile contractate, unul de produse alimentare si noua de produse nealimentare. Majoritatea reclamatiilor inregistrate luna trecuta au fost cu referire la prestarile de servicii. Au fost 15 reclamatii impotriva operatorului de cablu tv UPC, pentru facturare necorespunzatoare, si una impotriva RCS&RDS, pentru cerere de reziliere a contractului si restituirea avansului platit ca abonament. De asemenea, la serviciile de telefonie mobila s-au inregistrat patru reclamatii pentru facturare necorespunzatoare. Tot patru reclamatii au fost depuse impotriva serviciilor bancare, pentru nerespectarea clauzelor contractuale, alte cinci referitor la prestari servicii de confectionare mobilier necorespunzatoare si cinci pentru lipsa informatiilor cu privire la preturile practicate si la modul de servire necorespunzator, ne-a comunicat directorul coordonator adjunct al CJPC Salaj, Dorina Rednic. Alte reclamatii au fost la produse nealimentare: aparatura electronica si electrocasnica – patru reclamatii (laptop Elsaco, masini de gatit si hidrofor), telefoane mobile – trei reclamatii (defectiuni de functionare in perioada de garantie), produse cosmetice – doua reclamatii (deficiente de aspect si consistenta). O singura reclamatie a fost facuta la un produs alimentar, consumatorul fiind nemultumit de modul in care erau ambalate napolitanele pe care le-a achizitionat. In urma cercetarii reclamatiilor, circa 70 la suta s-au dovedit a fi intemeiate, fiind dispuse masuri de repunere in drepturi a consumatorilor.

Leave a Comment