Zălăuanul Horaţiu Cosma, secretar de stat în Ministerul Transporturilor

Începând de azi, 6 ianuarie, noul secretar de stat al Ministerului Transporturilor în domeniul transportului rutier este zălăuanul Horaţiu Cosma. Conform celor declarate pentru cotidianul Magazin Sălăjean de preşedintele USR Sălaj, senatorul Cristian Viaşu, noul secretar de stat este membru al respectivei formaţiuni politice de mai mulţi ani, din anul 2014 activând în cadrul Asociaţiei Pro Infrastructură. Horaţiu Cosma are 28 de ani şi este de profesie inginer IT.
M. S.

25 Thoughts to “Zălăuanul Horaţiu Cosma, secretar de stat în Ministerul Transporturilor”

  1. Anonim

    A obtinut postul prin concurs? Un astfel de post, de o importanta uriasa in acest domeniu ( ca si in celelalte) se obtine ALTFEL decat prin concurs?? Si eu sunt inginer si am experienta de 25 de ani. De ce nu am sansa sa participi la un concurs pentru o astfel de functie? Credeam ca PNL si USR sunt diferiti de PSD. M am inselat amarnic!

    1. bosorogul

      de aia se prabusesc autostrazile…facute de it salaj

  2. Cristian

    Nu știu dacă a obținut postul prin concurs. Dar ce e sigur e că omul e tobă de știință în materie de infrastructură, un cunoscător al realităților și un tip foarte echilibrat și documentat, inclusiv din punct de vedere tehnic. E un câștig enorm. E unul dintre fondatorii Asociației Pro Infrastructura. Eu am încredere absolută în el și îi urez succes.

  3. Anonim

    Dupa Fort si Fazacas oricine poate emite pretentii pentru asemenea post.Inclusiv Himan.
    P.S. Posturile de demnitar NU SE OCUPA PRIN CONCURS!

  4. Liliana

    Felicitari si mult succes!

  5. A. Dan

    Un tanar extraordinar de valoros, si ca om (cu mult, mult bun simt), si ca pregatire (olimpic la matematica, absolvent de informatica, cu experienta de cativa ani buni in supervizarea santierelor de autostrazi). Educatia de acasa se vede (provine dintr-o familie de dascali foarte apreciata). Ii doresc in primul rand sa poata sa se impuna, pentru ca nu ii va fi usor fiind foarte tanar (sub 30 de ani, dupa calculele mele). Speram sa fie responsabil de transportul rutier, unde se si pricepe. Mult succes!

    1. bosorogul

      au aparut ong-istii terti sustinatori…. baaa drumurile virtuale n-au nicio legatura cu drumurile reale… drula si cozma sa-si vada de plasticurile lor si sa lase pe altii care se pricep la drumuri …suntem satui de psd+pnl+udmr…acuma vin si it-istii de la usr plooos…

  6. Anonim

    Olimpic internațional, nu? Păi nu în 2019 ați fost voi ăștia de ați zis că e premieră că avem sălăjeni la olimpiadă internațională? Atenție, un concurs internațional nu este și olimpiadă! Așa de bun a fost în domeniul lui, că s-a băgat în politică! 😂😂😂

  7. Anonim

    Ii urez mult succes,dar sacalii din ministerele de pe Dambovita mananca pe paine asemenea specimene.

  8. Dorin

    Un fost elev al Scolii Porolissum, al CNS-ului, foarte bun la invatatura, Horatiu Cosma a castigat numeroase concursuri de matematica, in generala si liceu, un inginer IT foarte capabil, absolvent al UTCN.
    Felicitari, Horatiu! In sfarsit vedem tineri capabili la conducere. Felicitari celor ce promoveaza astfel de oameni ca Horatiu, un baiat de o educatie aleasa.

  9. observator

    Faptul ca a fost un elev si un student bun, nu inseamna (nu garanteaza ),in nici un caz ca va fi un bun manager si cu atat mai mult un bun ministru, mai mult ca nici varsta nu il avantajeaza ! Experimente se pot face la nivel micro (un AF, o societate comerciala), dar nu faci experimente cu tara. Cred ca este prea tanar si fara experienta pt o astfel de functie, in rest „Hai Romania ” !

  10. ioan delu

    Inginer in IT , care face autostrazi si drumuri?’ROMANIA NORMALA”.

  11. Doru

    si ce ai vrea Obervator sa ramai cu Militianul Pop Gheorghe Necuvantatorul sau cu Dana Cota Hoata? Trebuie sa incercam si cu oamnenii tineri pe care-i suspectam de competenta si expertiza. Nu fi ticalos Ioan Delu, chiar de Sfantul Ioan!

    1. Anonim

      Scara valorilor s-a schimbat ff mult !!!
      Ar trebui medicii chirurgi sa fie puși pe posturi de manageri in agricultura ; inginerii mecanici din Secțiile de sculărie sa fie puși manageri de spitale și așa mai departe !!
      Tânărul s-a băgat in asociația Pro-infra Fitt-o joaca … vb românească …ce are una cu alta !!!Dar la noi se poarta : omul potrivit la LOCUL NEPOTRIVIT ….
      Și mai striga unii ca vor reforma România !! Da cu asemenea numiri Da !
      Mai sunt și comentarii ca se pricepe …! Câte proiecte a făcut … câte Șantiere a condus …. câte zile , luni și ani de asistenta tehnica a făcut , câte echipe de specialiști in consultanta a condus …
      hai sa fim serioși …
      NU SUNTEM pe drumuri bune …!!!!

  12. it

    sunt curios cum o sa se inteleaga cu cecan de la drdp cluj , foarte curios

  13. Ceea ce poate nu stiti

    este ca acest baiat, dupa ce si-a finalizat studiile, s-a ocupat doar de zona de rutier, incepand cu activitatea in Pro Infrastructura si apoi in Ministerul Transporturilor sau pe langa Comisia de Transporturi din Parlament. El este cel care a pus la punct supervizarea santierelor la autostrazi cu un sistem de drone, revolutionar la acea vreme in Romania. In calitate de secretar de stat nu trebuie sa stii sa torni asfalt (pentru asta ai colaboratori), dar trebuie sa cunosti bine domeniul, astfel incat sa il poti coordona. Problema mare este sa poata stapani mafia drumarilor, consolidata in atatia ani de facut drumuri doar pe hartie.

    1. Anonim

      Pentru el ce face este ca și cum învață lecții de istorie pe de rost ; nu are cum ca ing IT sa noasca transporturile și construcțiile de baza drumuri , autostrăzi , poduri , viaducte , piste aeroportuare , , Dane , platforme maritime s.a.
      Deci sa fim serioși ; numai Săriți cu laudele , nu este pregătit ptr asemenea post !!!
      O propunere de succes ptr Dl ministru al educației și învățământului :
      Sa se reducă la limita minima locurile ptr ing de drumuri și cfdp și sa se măreasca in număr f mare locurile ptr IT , economiști , juriști s.a. ptr aplicabilitate la construirea drumurilor și autostrăzilor in România !!!

  14. DRE

    Pai daca ministrul transporturilor (Drula) e IT-ist, normal ca si secretarul de stat trebuie sa fie tot IT-ist, deoarece mai nou autostrazile se construiesc cu dronele.
    Pentru aplaudaci: Faptul ca plimbi drona peste santiere nu te face un profesionist in domeniul infrastructurii rutiere. Apoi, nu uitati ca noul ministru Drula nu si-a asumat niciun nr de km de autostrada pe care sa-i finalizeze anul acesta, motivand ca e nevoie de… da, ati ghicit, alte studii de fezabilitate, ca ministri de dinainte au fost naspa si nu i-au lasat nimic de-a gata, asa cum frumos de vedea din drona. Asa ca mai usor cu pianul, pardon, drona pe scari!

  15. carcotasul

    Cel mai mult imi place sa vad oameni care nu sunt de acord cu nimeni si cu nimic Acest fenomen este baza progresului.

  16. Carcotasul 2

    Aici e vorba despre nimeni si nimic. Te pricepi.

  17. Mai, DRE, nu fi rau, daca ar fi copilul tau poate i-ai da o sansa

    Un secretar de stat nu e singur in minister si nu construieste autostrazi de capul lui? Are un intreg aparat de experti ingineri constructori in subordinea lui. Trebuie insa sa fie coordonati de cineva care stie sa faca treaba asta. Tanarul asta de prin 2014 a fost implicat, in diferite structuri,, doar in fenomenul autostrazilor. Eu unul m-am saturat de tot soiul de politruci, care pot, dar, odata ajunsi in functie, nu fac altceva decat sa sifoneze banul public. Cred ca vrem cu totii ca in tara asta sa avem autostrazi pe bune. Sa ai un An Nou fericit!

  18. Romania merge cum merge

    si pentru ca ne-am obisnuit sa fim mintiti si furati de clasa politica. Iar cand apare cate unul, care ar putea sa miste ceva, ajungem sa nu mai credem in minuni, sa fim Gica contra la orice si la oricine. Ne cam meritam soarta.

  19. Anonim

    Daca nu i-l angajaza pe marele Fort sa-l consilieze nu are nici o sansa. :-)))

  20. Anonim

    Nu mai fiti rautaciosi si invidiosi !!!
    In ultimii ani am avut la Ministerul Transporturilor secretari de stat de profesie geografi, istorici, preoti, … Rezultatele le vedem pe teren, toate companiile din subordinea ministerului SUNT DISTRUSE, IN PRAG DE DESFINTARE !!!
    IN ACESTE CONDITII ERA NORMAL SA SE NUMEASCA LA PACHET CU UN GEOGRAF SI UN IT-IST PE FUNCTIA DE SECRETAR DE STAT IN MINISTERUL TRANSPORTURILOR !!!
    NU POTI MANAGERIA CEVA CE NU CUNOSTI !!!
    NU POTI COORDONA ECHIPE DE SPECIALISTI FARA SA CUNOSTI DOMENIUL IN CARE TE-AI BAGAT !!! CE OBIECTIVE SI TERMENE POTI STABILI DACA NU CUNOSTI IMPLICATIILE ?
    Mi-a placut si una din laudele aduse mai sus in legatura cu sistemul revolutionar de supervizare a santierelor de autostrazi din DRONE. Legatura asta cu transporturile o au si copilasii din parc. Intrebarea este cum a putut determina din DRONA grosimea substratului de suprafata a autostrazii ???
    Recomand specialistilor in drumuri si poduri sa-si caute alte job-uri. NU MAI AVEN NEVOIE DE ACESTIA !!!

Leave a Comment