Posturi scoase la concurs în Primăria Zalău

Primăria municipiului Zalău organizează concurs pentru ocuparea unui post de consilier în cadrul Direcției Publice Comunitare și pentru Evidența Persoanelor Zalău – compartiment Evidență Persoane. Jobul scos la concurs se adresează persoanelor fără experiență, debutanți. Candidații interesați în a participa la concurs trebuie să îndeplinească câteva condiții: studii universitare absolvite cu diplomă de licență și cunoștințe de operare PC, nivel mediu, dovedite cu document emis în condițiile legii potrivit standardului sau nivelului solicitat. Potrivit anunțului candidații trebuie să aibă abilități: confidențialitate, obiectivitate, responsabilitate și profesionalism. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Zalău până în 4 mai, ora 16, și trebuie să conțină următoarele documente: cererea de înscriere la concurs; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor; cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; declarație pe proprie sau adeverință care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia și curriculum vitae. Informații suplimentare se pot obține de sediul Primăriei Zalău din Piaţa Iuliu Maniu nr. 3, camera 30, telefon 0260/610.550, interior 162. Concursul va consta în trei etape: selecția dosarelor – în termen de cinci zile lucrătoare de la data teremului de depunere, în baza condițiilor de participare la concurs; proba scrisă – în 19 mai ora 10 și interviul. Acesta va avea loc în maximum cinci zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.

Concurs pentru ocuparea unui post de administrator

Tot în această perioadă, Primăria municipiului Zalău organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de administrator în cadrul Serviciului Administrativ. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de administrator sunt: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; curs cadru tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor; permis de conducere categoriile B și C, respectiv minimum zece ani vechime în funcția de administrator, gestionar sau altă funcție similară. Prima probă a concursului, cea scrisă, va avea loc în 5 mai, ora 10, proba scrisă, iar data și ora interviului se vor comunica ulterior.

14 Thoughts to “Posturi scoase la concurs în Primăria Zalău”

  1. Anonim

    a dracului urgenta, pe timp de pandemie veterinaru face angajarii, care-i urgenta piticu porno?

  2. Anonim

    ciara nu vi rusini????

  3. Anonim

    Liberalii fac clabuci la gura, bugetaru gras dus in spate de slabanogu privat, degeaba. Cainii latra, caravana trece !

  4. Anonim

    Io cred ca pesedeii fac clabuci la gura ca nu-s la butoane si nu mai pot fura .

  5. Anonim

    at fi normal sa urmeze o perioada de reduceri din aparatul bugetar ca si asa sunt salariile mari….. estimez ca 40% pot sa plece si totul o sa fie ca si inainte………..daca liberaliii fac miscarea aceasta atunci sunt de apreciat….. dar sigur nu mai ies la guvernare pt ca romanul este neam de traista……

  6. P

    /BAI, SACOSA, TU CE NEAM , ESTI ?

  7. Anonim

    Reduceti fratilor cheltuielile!!!!

  8. Anonim

    Punem pariu ca un singur candidat are document care atesta competenta de operare pe calculator? Si ca un singur candidat a mai fost administrator 10 ani in alta parte si are si cursul tehnic PSI? Stiti, intr-o multinationala 15 oameni de la contabilitate fac si salarii, PSI si SSM, inregistrare facturi, declaratii pt 1000 de angajati, incheieri contracte munca etc. Sa intelegem ca administratorul va trece trimestrial pe la toti angajatii primariei, aratandu-le unde sa semneze testele de verificare a cunostintelor (deja bifate corect) si va duce hartia de copiator de la poarta primariei pana in birouri? Ca mai mult nu are ce sa faca, cu studii medii….

  9. M

    ”ANONIM,ESTI P….,ORI ESTI CAL, ORI ESTI IAPA, NUMELE TAU ESTE ‘GLOABA’

  10. Anonim

    Mare graba!Fix in perioada starii de urgenta.Cu Primaria plina de virusi

  11. Anonim

    Un virus în plus nu se vede

  12. T

    NU GLUMI, CA TE ,
    AFLA SI SE POATE RASPANDI.

  13. maya

    De ce mai angajeaza?Aparatul bugetar este supradimensionat.Jumatate ar trebui redusi din primarii,prefectura,anaf etc.

Leave a Comment