Reclamatii cercetate si solutionate de inspectorii OJPC

Magazin Salajean 6 iulie 2007 0

Reclamatii cercetate si solutionate de inspectorii OJPC Inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Salaj au cercetat si solutionat, in cursul saptamanii trecute, 11 reclamatii venite din partea consumatorilor.

Directorul executiv al OJPC Salaj, Aurora Sabou, ne-a declarat ca cinci reclamatii au avut ca obiect produse de folosinta indelungata defecte in perioada de garantie. In urma cercetarii, s-a dovedit ca patru dintre plangeri au fost intemeiate, iar operatorii economici au fost obligati sa remedieze deficientele sau sa schimbe produsele.

Potrivit spuselor directorului OJPC Salaj, restul reclamatiilor (sase) au vizat operatorii economici prestatorii de servicii.

Un consumator a reclamat faptul ca, desi are un contract cu societatea de salubrizare din luna septembrie a anului trecut, nu a putut plati la ghiseul societatii, din cauza ca vechiul proprietar avea restanta. Acest lucru trebuia sa fie adus la cunostinta consumatorului in momentul incheierii contractului, moment in care se afla la ghiseu impreuna cu vechiul proprietar. Reclamatia s-a dovedit a fi intemeiata, agentul economic neputand solicita consumatorului sa plateasca pentru o perioada de timp in care nu avea contract cu furnizorul de serviciu, a adaugat Aurora Sabou.

O alta petitie a venit din partea unui consumator care a reclamat o societate de asigurari. Persoana era nemumtumita din cauza ca, in urma unui accident, a primit ca despagubire o suma mica. Consumatorul dorea recalcularea valorii de despagubire si decontarea dispozitivului medical, pe care l-a suportat din fonduri proprii, a conchis directorul Sabou.

In urma cercetarii, inspectorii au constatat ca tipul politei de asigurare pe care o detinea nu prevedea si decontarea protezelor si a dispozitivelor medicale, iar dupa sase luni consumatorul trebuie sa revina la firma de asigurari pentru revizuirea medicala.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »