Primim la redactie: Precizari privind deservirea cu agent termic a instituțiilor de invațamant

Magazin Salajean 20 octombrie 2011 0

Primim la redactie: Precizari privind deservirea cu agent termic a instituțiilor de invațamant

In conformitate cu hotararea de Consiliu Local al municipiului Zalau cu privire la inceperea sezonului de incalzire, operatorul de energie termica a dat drumul la caldura la fiecare punct de consum pana la termenul anunțat, adica pana luni seara. In acele instituții unde caloriferele nu s-au incalzit nici dupa pornirea sezonului de incalzire, starea sistemului intern a fost motivul pentru care furnizarea agentului termic nu a fost posibila.

Saptamana trecuta RFV a declarat reprezentanților presei salajene ca cel tarziu luni, 17 octombrie va incepe furnizarea agentului termic in oraș. Conform promisiunii, societatea a efectuat saptamana trecuta probe de presiune pe rețeaua secundara in vederea eliminarii eventualelor defecțiuni. Dupa terminarea probelor de presiune, duminica, 16 octombrie, s-a dat drumul la incalzire in primele puncte de consum, iar in seara urmatoare, luni, 17 octombrie s-au incalzit caloriferele in toate apartamentele, instituțiile și unitațile economice racordate la sistemul centralizat, cu excepția acelora unde starea degradata sau insuficient intreținuta a instalațiilor interne a impiedicat alimentarea.

La unele instituții de invațamant din Zalau starea degradata a sistemelor interne (neglijarea aerisirii radiatoarelor și a intreținerii corespunzatoare a robinetelor) a impiedicat agentul termic furnizat de catre RFV sa ajunga la radiatoare, astfel ca in ciuda eforturilor sale, operatorul de termoficare nu a putut asigura alimentarea acestor puncte de consum cu energie termica, din motive obiective. Așa cum este bine știut, intreținerea rețelei interne de incalzire nu cade in sarcina operatorului, ci este raspunderea proprietarului. Totuși, echipa de lucru al RFV a parcurs ieri toate acele instituții de invațamant care au intampinat probleme legate de primirea agentului termic, și le-a oferit asistența pentru remedierea situației.

Operatorul RFV dorește pe aceasta cale sa-și ceara scuze de la acei consumatori a caror alimentare cu energie termica nu s-a realizat in primele zile ale sezonului de incalzire, din motive obiective, neimputabile operatorului. Totodata ii roaga pe toți consumatorii ca in cazul in care au intrebari sau nelamuriri cu privire la sistemul centralizat de incalzire, sa se adreseze cu incredere serviciului de dispecerat tehnic la numerele de telefon 0747053897, respectiv 0747053898 sau Biroului Relații cu publicul la numarul 0260-614585.

De asemenea, RFV ZA Distriterm atrage atenția instituțiilor aflate pe sistem, ca in cazul in care sesizeaza orice neregularitate in legatura cu alimentarea sau cu funcționarea sistemului sa se adreseze operatorului, iar echipa tehnica a acestuia va interveni la solicitare. Obiectivul principal al societații RFV este sa-și deserveasca consumatorii in așa fel incat aceștia sa fie mulțumiți de serviciul furnizat.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »