Prefectura Sălaj, exemplu de bune practici în administraţia publică din România

Agenția Națională a Funcționarilor Publici a organizat în 16 noiembrie, la București, cea de-a X-a ediție a conferinței internaționale Inovație și calitate în sectorul public. În cadrul evenimentului au fost prezentate și premiate cele mai bune exemple de bună practică înscrise în Competiția celor mai bune practici din administrația publică din România, fiind acordate nouă premii și patru mențiuni.
Printre câştigători s-a numărat şi Instituţia Prefectului Sălaj, înscrisă la categoria „Implicarea cetățenilor — premisă în definirea serviciilor publice”, cu Carta serviciilor publice Sălaj. În cadrul ediţiei aniversare, ANFP a recunoscut fidelitatea implicării în demersul său a 10 instituţii şi autorităţi publice, care, cu consecvență, au înscris proiecte în competiție, și au obținut rezultate valoroase. Şi de această dată, Prefectura Sălaj a fost nominalizată.
La conferință au participat peste 100 de persoane, reprezentanți ai administrației publice românești și europene, ai organizațiilor neguvernamentale, ai mediului universitar, ai mass-mediei. „Vă felicit pe aceia dintre dumneavoastră, care la finalul zilei veți pleca spre casă cu diploma și trofeul care certifică calitatea dumneavoastră de câștigători, dar sunt convins, de altfel, că în acest acest context suntem cu toții câștigători!”, a transmis președintele ANFP, Leonid-Augustin Moisiu.
Carta Serviciilor Publice se dorește a fi un material util pentru cetățeni care să contribuie la procesul de reformă, profesionalizare și transparență a serviciilor publice. Broșura are ca obiectiv familiarizarea cetățenilor-beneficiari ai serviciilor publice cu facilitățile oferite de acestea, prezentând toate serviciile publice deconcentrate din judeţul Sălaj.

Leave a Comment