Pacientii nemultumiti de serviciile medicilor se pot adresa Institutiei Reprezentantul Pacientului

Magazin Salajean 13 noiembrie 2008 0

La parterul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau functioneaza de ceva vreme Institutia Reprezentantului Pacientului. Cu toate acestea, pacientii nu par a fi foarte interesati de ajutorul pe care acest serviciu l-ar putea oferi, foarte putini dintre ei prezentandu-se pentru a-l cere. Reprezentantul pacientului se adreseaza tuturor pacientilor spitalului si are rolul unui consilier psihologic pentru aceia dintre ei care se afla in impas. Exista pacienti ai spitalului coplesiti de griji, de frica de operatie, de problema banilor sau pierderea locului de munca, nelinistiti in privinta copiilor ramasi acasa, de aceea, menirea reprezentantului pacientului e aeea de a fi sensibil la nevoile individuale ale fiecarui pacient si la sentimentele acestuia. A-i asculta pe pacienti este cea mai importanta sarcina a reprezentantului pacientului. Un zambet sau o strangere de mana poate avea un efect extraordinar asupra psihicului pacientului, pe langa ajutorul efectiv acordat, se arata intr-un comunicat de presa remis de Institutia reprezentantului pacientului. De asemenea, serviciul in discutie se ocupa si de inregistrarea plangerilor pacientilor nemultumiti de calitatea serviciilor medicale acordate de cadrele Spitalului Judetean de Urgenta Zalau.

Trebuie precizat ca, potrivit aceleiasi surse a fi reprezentantul pacientului inseamna a fi mediator intre pacienti si cadrele medicale , si nu un avocat al uneia dintre parti, actionand independent si nefiind remunerat de spital, ci de TenarisSilcotub Zalau.

De aceea, Servciul Reprezentantul Pacientului sta la dispozitia celor interesati pentru sugestii, recomandari, sesizari de orice natura, de luni pana vineri, de la ora 9 dimineata pana la ora 15 si jumatate dupa-amiaza, la parterul Spitalului Judetean, langa secretariat, si poate fi contactat la numarul de telefon 0260/ 616920, interior 240, sau printr-un e-mail la adresa repaciet@yahoo.com, persoana de contact Adina Bagarean.

Serviciul Reprezentantul pacientului este un proiect pilot initiat in august 2007 de Medical Support Romania, o organizatie non-guvernamentala din Anglia, in colaborare cu Spitalul Judetean de Urgenta Zalau.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »