In iulie: Comisarii de la Protectia Consumatorilor s-au intrecut in amenzi

Magazin Salajean 14 august 2009 0

In iulie: Comisarii de la Protectia Consumatorilor s-au intrecut in amenzi Operatorii economici din judetul Salaj, controlati de comisarii de la Protectia Consumatorilor, s-au ales in luna iulie cu amenzi in valoare totala de 84.000 de lei. In crestere cu suta la suta fata de luna precedenta, a specificat directorul coordonator al Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor (CRPC) Cluj, Cristian Nicula, prezent la o conferinta de presa sustinuta ieri la Zalau. Cele 51 de procese verbale incheiate de comisarii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Salaj, in care se regasesc amenzile mentionate, au la baza intensificarea actiunilor tematice de control desfasurate pe parcursul lunii trecute. La nivelul judetului Salaj au fost efectuate 125 de controale in cadrul a zece actiuni tematice: cu privire la prestarile de servicii din cadrul spalatoriilor auto, unde pentru deficiente s-au aplicat amenzi de 13.000 de lei, la respectarea prevederile legale la casele de schimb valutar – amenzi de 8.000 de lei, la unitatile in care functioneaza stranduri, piscine si bazine – amenzi de 6.000 de lei, la comercializarea produselor alimentare prin depozitele en gros – amenzi de 5.000 de lei, precum si la alti prestatori de servicii care au incalcat normele legale privind protectia consumatorilor, a amintit Cristian Nicula.

Furnizor de cablu tv – amendat cu 20.000 de lei

Tot in cadrul conferintei de presa, Dorina Rednic, directorul coordonator adjunct al CJPC Salaj, ne-a prezentat numarul de sesizari si reclamatii inregistrate in luna iulie la nivelul judetului Salaj, respectiv 25. De asemenea, a amintit si de reclamatiile depuse in ultimele luni de mai multi salajeni nemultumiti ca unul dintre cel mai mare operatori de pe piata in prestari servicii de cablu TV, telefonie si internet nu-si respecta angajamentele. Acestia au reclamat faptul ca au intampinat foarte multe probleme, fie legate de receptia semnalului TV, fie legate de conexiunea la Internet, iar de fiecare data cand suna la serviciul clienti trebuie sa astepte minute in sir pentru a le fi preluata sesizarea. Insa cele mai mari nemultumiri ale consumatorilor impotriva acestui operator economic sunt legate de practici incorecte, de redactare a contractului, de modul de derulare a campaniei de promovare a serviciilor oferite, care pana la urma se dovedeau a fi neconforme cu realitatea, a declarat Dorina Rednic. In acest sens, la finele lunii iunie, operatorul de servicii de cablu a fost amendat de catre comisarii de la CJPC Salaj cu suma de 20.000 de lei pentru practici comerciale incorecte.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »