Drumul catre Nadis a fost refacut

Magazin Salajean 3 august 2007 0

Autoritatile locale din Cehu Silvaniei au investit in ultima luna si jumatate 240.000 de lei pentru reabilitarea drumului care duce in Nadis, localnicii beneficiind in prezent de 1.4 kilometri de carosabil pe care se poate circula in conditii bune. Investitia nu este, insa, finalizata, din cauza ca in zona ar mai trebui refacut si restul carosabilului. Din pacate, autoritatile locale nu dispun de fonduri care sa le permita extinderea santierului, primarul Vasile Cuceu declarand ca minimul necesar este suma de 800.000 de lei. Daca socotim costul unui kilometru de carosabil, ajungem la concluzia ca ne mai trebuie cel putin 800.000 de lei ca sa refacem strada, a spus edilul, informand ca proiectul respectiv are un termen de realizare de 2 ani.

Potrivit sursei citate, fondurile investite in locatia respectiva pana acum au fost primite de la Guvern, iar constructorul care s-a ocupat de lucrari este SC Drum-Construct SA.

Noi santiere in oras

Primarul a mai informat ca aceeasi firma se va ocupa si de reabilitarile prevazute in planul pe care autoritatile administratiei locale il au intocmit pentru strada Gheorghe Doja, din centrul orasului. Desi lucrarile trebuiau deja incepute, santierul urmeaza sa fie deschis abia saptamana viitoare, din cauza ca momentan constructorul este angajat in alte investitii. Pentru strada Gheorghe Doja, avem alocati de la Guvern 170.000 de lei. Din pacate, nu am primit intreaga suma pe care am estimat-o ca ar fi necesara investitiei, a spus Vasile Cuceu.

Din cauza ca fondurile guvernamentale sunt insuficiente, administratia locala a fost nevoita sa refaca intreg caietul de sarcini aferent proiectului si sa-l aduca la o valoare a investitiei mai mica, astfel incat sa se incadreze in banii primiti de la Bucuresti.

Intai canalizare, apoi asfaltare

Alte zone unde s-au efectuat in ultima luna lucrari de reabilitare sunt Libertatii, Gheorghe Pop de Basesti si Piata Trandafirilor. In aceste locatii au fost realizate doar plombari, in regie proprie. Conditiile de trafic s-au imbunatatit, dar ar fi de preferat asfaltarea zonei si nu apelarea la plombari care sunt temporare. Primarul Cuceu a spus, insa, ca nu poate fi vorba de turnarea de covor asfaltic atata timp cat in aceste cartiere trebuie introdusa mai intai reteaua de canalizare, fapt care inseamna spargerea strazilor.

Ca sa nu execute de doua ori operatia de refacere a strazilor, autoritatile administratiei locale au plombat strazile si vor astepta cu asfaltarea pana dupa ce vor fi introduse conductele de canalizare in subteran.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »