Doar opt plangeri privind serviciile medicale din Spitalul Zalau

Magazin Salajean 8 ianuarie 2009 0

Proiectul reprezentantul pacientului initiat acum doi ani in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau nu reprezinta tocmai un succes. Din datele furnizate de Adina Bagarean (in functia de reprezentant al pacientului), de anul trecut, din luna noiembrie, au fost depuse opt reclamatii de catre pacienti. Au reprezentat plangeri cu privire la calitatea actului medical, pentru ca nu au fost tratati respectuos, dar si diferite nemultumiri care nu intotdeauna au fost fondate. Astfel, din cele opt reclamatii, sase au fost rezolvate pe loc. Dupa ce primesc reclamatiile de la pacienti, ma adresez directorului medical sau directorului de ingrijiri care va afla si varianta acuzatului. De fiecare data cand reclamatiile au fost intemeiate, asistentul sau medicul in cauza a fost avertizat. Financiar nu cred ca a fost sanctionat vreun cadru medical, ne-a declarat Adina Bagarean. Astfel, din cele opt reclamatii, doua cazuri se afla in curs de solutionare la Consiliul Etic al Spitalului Judetean de Urgenta Zalau. Este vorba de doua nemultumiri cu privire la actul medical. Nu stiu ce masuri se vor lua, pentru ca acest lucru nu mai tine de atributiile mele, a precizat Bagarean. Prin acest proiect se incearca rezolvarea problemelor pacientilor, ca acestia sa fie tratati corect. Astfel ca reprezentantul pacientului le sta la dispozitie de la ora 9, la ora 17. Am modificat orarul de dupa-masa pentru ca au fost persoane care nu au putut apela serviciile reprezentantului pacientului, a declarat Adina Bagarean.

Prin acest proiect se incearca o schimbare a sistemului medical, mai precis, crearea unei culturi a pacientului, dorindu-se o schimbare a atitudinii pacientului fata de cadrele medicale si a cadrelor medicale fata de pacient.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »