Din ce in ce mai multe reclamatii la OJPC

Magazin Salajean 16 octombrie 2007 0

Inspectorii din cadrul Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Salaj au cercetat si solutionat, in prima decada a lunii octomtrie, un numar de 15 reclamatii primite de la consumatori.

Inspectorul sef adjunct al Oficiului pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Salaj, Dorina Rednic, ne-a declarat ca cele mai multe sesizari au privit produsele de folosinta indelungata care s-au defectat in perioada termenului de garantie, facturarea neconforma a serviciilor de furnizare a apei potatile a energiei electrice si nerespectarea termenelor de executie a unor lucrari la transament a gazului metan. In urma cercetarii si analizarii reclamatiilor au fost dispuse masuri de remediere a deficientelor semnalate, de inlocuire a produselor sau de restituire a contravalorii acestora, in suma totala de 2.615 lei.

Intrucat cele mai multe sesizari si reclamatii au avut ca otiect produse de folosinta indelungata, recomandam consumatorilor sa verifice daca este specificata denumirea exacta si adresa unitatii service care asigura intretinerea si efectuarea reparatiilor in perioada de garantie, a spus inspectorul sef adjunct Dorina Rednic.

De asemenea, inspectorii recomanda verificarea produsului daca este insotit de instructiuni de utilizare redactate in limta romana. In cazul in care dupa achizitionarea produsului apar nemultumiri cu privire la modul de functionare, consumatorul tretuie sa se adreseze vanzatorului sau unitatii service atilitate sa efectueze astfel de operatii.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »