Din cauza unei conducte de gaz fisurate: Locuitorii din Zalău şi Crişeni au îngheţat

Magazin Salajean 15 februarie 2011 0

Din cauza unei conducte de gaz fisurate: Locuitorii din Zalău şi Crişeni au îngheţat

Alimentarea cu gaz metan a municipiului Zalău a fost sistată ieri, de la orele prânzului până seara, din cauza unei defecţiuni la magistrala care alimenta oraşul de la poalele Meseşului. Neavertizaţi, locuitorii din municipiu au rămas în frig, reprezentanţii companiei uitând să anunţe din timp defecţiunea.

În jurul orelor prânzului, ieri reşedinţa de judeţ a fost deconectată de la alimentarea cu gaze naturale. Zălăuanii s-au trezit cu centralele termice pe avarie, în toi de iarnă. Populaţia nu a fost anunţată din timp şi cei mai mulţi cetăţeni au sunat, disperaţi, la dispeceratul de intervenţie.

Se pare că nu doar toţi consumatorii (atât casnici, cât şi agenţi economici, al căror număr nu ne-a fost comunicat de reprezentantul companiei) din Zalău au fost afectaţi de întreruperea furnizării gazului metan, dar şi cei din localitatea Crişeni. Din cele aflate de la prim-edilul de la Crişeni, Major Andrei, în centrul de comună sunt până la 330 de consumatori casnici şi 40 de agenţi economici racordaţi la reţeaua de gaz.

Potrivit purtătorului de cuvânt al companiei E.ON Gaz, Oana Trandafir, conducerea firmei fost nevoită să sisteze alimentarea cu gaze naturale a consumatorilor din municipiul Zalău pentru executarea unor lucrări specifice. Lucrările sunt necesare pentru remedierea unei fisuri a conductei de alimentare a municipiului, generată, cel mai probabil, de variaţiile mari de temperatură din ultimul timp. Această defecţiune a fost descoperită astăzi (ieri-n.r.) în urma verificărilor periodice realizate de către echipele companiei, din acest motiv întreruperea nu a putut fi anunţată. Compania E.ON Gaz Distribuţie regretă disconfortul creat şi pe această cale le mulţumim consumatorilor pentru înţelegere.

La ora închiderii ediţiei nu s-a reluat furnizarea gazului, dar reprezentanţii companiei au anunţat, prin intermediul unui comunicat, că se reia furnizarea gazului începând cu seara zilei de 14 februarie (ieri) şi că, în acest sens, au mobilizat toate resursele pentru a finaliza lucrările cât mai repede.

Pentru a evita unele neplăceri, conducerea companiei a recomandat clienţilor săi că în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie la unul dintre numerele de telefon: 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie) sau 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »