Consumatori multumiti – principala prioritate pentru RFV

Magazin Salajean 27 iulie 2011 0

Consumatori multumiti – principala prioritate pentru RFV

Serviciul E-Complete al societatii RFV ZA Distriterm ofera, asa cum ii sugereaza si numele, servicii complete de energie. Pe langa parametrii tehnici pentru incalzire si apa calda menajera, pachetul asigura toate elementele esentiale pentru un serviciu de calitate: operarea eficienta a sistemului, alimentarea fara cusur, in conditii de siguranta, si nu in ultimul rand, o importanta deosebita acordata calitatii serviciului relatii cu clientii.

Pentru orice operator de servicii este absolut esentiala cultivarea unei bune relatii cu clientii, bazata pe comunicare deschisa si orientata spre client. De aceea, operatorul de energie din Zalau s-a straduit inca de la inceput sa mentina o relatie directa si personala cu clientii sai actuali si viitori.

Door to door

RFV contacteaza saptamanal in medie 20 de blocuri, oferta operatorului local de energie ajunge astfel la mai multe sute de zalauani. Angajatii societatii bat din usa in usa invitandu-i pe locatari la scurte prezentari la nivel de scara sau de bloc. Vestea primelor apartamente care s-au alaturat sistemului centralizat ce urmeaza a fi modernizat circula dintr-un bloc in altul. Auzul vestii primelor bransari a starnit interesul si altor candidati, astfel ca in scurt timp alegerea sistemului de distributie pe orizontala va fi noua moda in Zalau.

Consum fara stres

Principiul de functionare al unui sistem de distributie pe orizontala este similar cu cel al unei microcentrale moderne, doar ca ofera mai multe avantaje decat acesta din urma. Pe de o parte, costurile sunt mai reduse cu 5%, deoarece nu mai exista taxe de reparare, intretinere sau verificare periodica, si nici investitiile masive la fiecare 8-10 ani nu trebuie repetate. Pe langa aspectul financiar un avantaj de nepretuit il constituie confortul si siguranta pe care le ofera un serviciu complet de energie: consumatorul poate uita de grijile pe care le presupune operarea si intretinerea unei instalatii proprii de incalzire.

Serviciul Relatii cu clientii si casierie, in centru

Noul sediu Relatii cu clientii care se va deschide saptamana viitoare va sta la dispozitia celor interesati cu lamuriri privind oferta de racordare, investitiile propuse precum si orice alte informatii sau noutati legate de sistemul nou de termoficare. Tot aici va functiona si casieria RFV, dar consumatorii nostri pot plati fara comision facturile si la ghiseele bancii BCR. La alegerea amplasamentului pentru biroul Relatii cu clientii am tinut cont ca acesta sa fie usor accesibil si de asemenea, de posibilitatea amenajarii unui mediu ecologic, de aceea am optat pentru un sediu in centrul orasului. Biroul se afla la parterul cladirii de la adresa P-ta. Iuliu Maniu nr.3 si va avea, incepand cu 1 august, urmatorul program de functionare:

luni, miercuri, joi: 8:30 – 17:00

marti: 8:30 – 20:00

vineri: 8:30 – 14:00

Colegii nostri din cadrul biroului Relatii cu clientii va stau la dispozitie la numarul de telefon 0260-614585, 0360-074000 sau la adresa de e-mail info.zalau@rfv.hu.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »