Cinci elevi sălăjeni au obţinut locul I la concursul „Mesajul meu antidrog”

Antonia Soponea

Cinci elevi din judeţul Sălaj au reuşit performanţa de a se califica la faza naţională a concursului „Mesajul meu antidrog”, unde au obţinut trei locuri I, potrivit unui comunicat de presă al Centrului de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog al judeţului Sălaj.
La secţiunea film de scurt-metraj, la categoria liceu, au urcat pe cea mai înaltă treaptă a podiumului elevii Lorena Viorica Hulujan, Andreea Anamaria Cristuţiu şi Traian Marian Bonţe, de la Liceul Tehnologic „Cserey-Goga” din Crasna, coordonaţi de consilier şcolar Dan Costea. De asemenea, la secţiunea eseu literar, categoria gimnaziu, limba maghiară, locul I i-a fost acordat elevei de clasa a VIII-a de la Liceul Tehnologic nr. 1 Nuşfalău, Csiki Nikolett, coordonată de consilierul şcolar Pop Eniko. În cadrul aceleaşi secţiuni, la categoria liceu, limba maghiară, locul I i-a revenit elevului Meszaros Botond, din clasa a XI-a, de la Liceul „Gheorghe Pop de Băseşti” din Cehu Silvaniei (coordonator – consilier şcolar Antal Katalin).
Festivitatea de premiere va avea loc în cadrul ediţiei a XVI-a a concursului, în decursul anului şcolar 2018 – 2019. Cu această ocazie, şcolile gimnaziale şi liceele care s-au evidenţiat pozitiv în acţiunea de prevenire a consumului de droguri în mediul şcolar vor primi diplome de excelenţă.
„Mesajul meu antidrog” este un proiect şcolar care se desfăşoară anual, încă de la înfiinţarea Agenţiei Naţionale Antidrog, şi are drept scop reducerea consumului de droguri în rândul elevilor de liceu şi gimnaziu. Proiectul se prezintă sub forma unui concurs naţional în cadrul căruia elevii îşi pot manifesta opinia în privinţa consumului de droguri, prin intermediul artelor sau sportului. Tema acestei ediţii a fost „#PotAltfel!” şi a avut următoarele secţiuni: film scurt metraj, spot, eseu literar, arte vizuale (pictură, grafică, fotografie) şi sport, iar criteriile de evaluare a lucrărilor au urmărit încadrarea în cerinţe (tematică şi dimensiuni), promovarea mesajelor pozitive, originalitatea mesajului şi a subiectului ales, acurateţea stilului, claritatea limbajului.

Leave a Comment