Elevii sălăjeni se implică în proiectul „Cine contează pe tine”

Consiliul Judeţean al Elevilor (CJE) Sălaj a fost reprezentat de către Denisa Ligia Matei, preşedintele Departamentului Avocatul Elevilor, la cea de-a doua activitate a proiectului „Cine contează pe tine”, ce a avut loc în perioada 20-23 februarie, în staţiunea Băile Herculane.
Potrivit unui comunicat de presă al CJE Sălaj, Denisa Matei „s-a implicat activ în sesiunile de lucru ce s-au desfăşurat în cadrul proiectului şi a prezentat, în plenul seminarului, viziunea elevilor din judeţul Sălaj şi problemele cu care ei se confruntă”.
Pe parcursul Seminarului Naţional de Instruire a Secretarilor, participanţii au luat parte la diverse sesiuni de formare, coordonate de reprezentanţi ai structurii suport a Consiliului Naţional al Elevilor, profesori formatori şi de un secretar expert ce are contact direct cu documentele ce privesc elevii. Temele abordate în cadrul atelierelor au fost: deprinderea abilităţilor de identificare a principalelor categorii de elevi cu dificultăţi de adaptare, generate de natura socială şi/sau etnică, printr-un studiu realizat la nivelul fiecarui judeţ din ţară, centralizarea datelor şi realizarea unei mese rotunde/cafenea publică împreună cu elevii din mediul rural, cu cei care provin din familii dezorganizate sau cu cei cu deviaţii comportamentale, cu cei cu venituri mici pe membru de familie şi cu acei consumatori de alcool/droguri/substanţe de natură halucinogenă, ce periclitează integritatea fizică şi psihică.
Participanţii la seminar „vor disemina informaţiile primite, în decursul a 60 de zile, alături de colegii din consiliile judeţene ale elevilor din care provin, iar împreună vor identifica tipologiile de elevi de la nivelul fiecărei şcoli, apoi le vor clasifica şi vor realiza un centralizator cu date relevante la nivel judeţean”, se mai arată în comunicatul menţionat.
Proiectul „Cine contează pe tine” este implementat de către Asociaţia Elevilor Mehedinţeni şi co-finanţat prin Programul Tineret în Acţiune.

Leave a Comment