Serviciu de telefonie mobila – amendat de OPC Salaj

Magazin Salajean 30 noiembrie 2006 0

Serviciu de telefonie mobila - amendat de OPC SalajIn urma celor 40 de controale efectuate de catre inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Salaj, 35 dintre agentii economici controlati au incalcat legislatia in domeniul protectiei consumatorilor si au fost sanctionati contraventional cu suma de 1.850 de lei. Aurora Sabou, directorul executiv al OJPC Salaj a declarat ca valoarea produselor cu abateri depistate a fost de 12.330 de lei, iar valoarea produselor periculoase (expirate) retrase din circuitul uman a fost de 423 de lei. In ceea ce priveste cercetarea si solutionarea reclamatiilor primite de la consumatori, inspectorii OPC au solutionat un numar de cinci reclamatii.

Un consumator a reclamat faptul ca, desi nu a semnat un contract de prestari servicii cu o firma de telefonie mobila, primeste lunar facturi de la firma respectiva. Consumatorul a consultat un agent de telefonie mobila pentru a alege un pachet de servicii, respectiv ( telefon + abonament) si a pus la dispozitia operatoarei datele personale pentru incheierea contractului. Operatoarea a cerut de la firma din Bucuresti numarul alocat consumatorului, moment in care acest contract a fost inregistrat automat in baza de date a firmei prestatoare de servicii. In momentul in care operatoarea a listat contractul, consumatorul l-a citit, considerand ca este o oferta care nu-l avantajeaza si a cerut operatoarei sa-l anuleze. Fara a semna contractul si fara a primi telefonul, acesta primea lunar facturi, ca si cum ar fi abonat. In urma cercetarii, inspectorii OPC au sanctionat contraventional serviciul de telefonie mobila.

Comentarii

comments

Lasa un Raspuns »